Birth certificate, soevereiniteit, common law

Ik ben hierover in communicatie met Jeroen Sloendregt (ik neem aan dat je die Jeroen bedoelt), maar loop opnieuw tegen zijn koppigheid op.

Ja correct die bedoelde ik.
He verd... nog an toe waarom nu toch.

Nou het zij zo zijn er behalve jeroen dan nog anderen die ook van de hoed en de rand weten mbt dit onderwerp ?

En gelijk maar n vraag aan je mijn wens is dat je met henk is n paar specials gaat maken over dit onderwerp gezien het belang voor ons allemaal.

Ik bedoel men kan nog maanden allerlei berichtjes blijven posten van links en rechts, maar de kans dat het ons leven verbeterd acht ik klein, dit onderwerp is echter andere koek.
Je snap waarom, maar menigeen snapt dat niet.
En als je dan alleen maar vragen kan insturen over dit onderwerp bij henk dan komen we mi ergens.
Zo maar mijn kijk op zaken.
Overigens wel mijn complimenten dat je tussen alles wat speelt dit onderwerp ook nog tackeled.
Hou je hoofd koel en blijf rustig ondanks alles.

Oh en je linkjes die ga ik asap bekijken.

https://www.youtube.com/channel/UCFCcG0xBhCdkSg_8VrBzgvQ/videos

De man die dit hele gebeuren aanwakkerd heeft en de republiek usa heeft gered van de silent take over door het UK in 1999 komt hier aan het woord.

Ik wil met nadruk iedereen er op wijzen dat gezien de censuur die gaande is je er verstandig aan doet om dit soort zaken te downloaden zodat je het ten alle tijden kan bekijken vanaf je eigen HDD.

Een prima downloader die dat doet is de gratis
https://jdownloader.org/download/index

De link refereert niet naar een video maar naar een kanaal met meerdere video’s. Welke video refereer je naar?

Dat heb ik bewust gedaan omdat elke vid zo zn eigen verhaal verteld vandaar dat ik de kanaal link gedeeld heb.
Scroll er gewoon doorheen en blijf hangen wat voor je resoneert.
Het is geen makkelijke koek ook voor mij niet, maar probeer het stukje bij beetje tot je te nemen en te begrijpen waar het in de kern over gaat.
Sorry kan het niet mooier maken.

De man die dit hele gebeuren aanwakkerd heeft en de republiek usa heeft gered van de silent take over door het UK in 1999 komt hier aan het woord.

Oké Joke, maar wat heeft deze man aangewakkerd dan Wat zo belangrijk is om te weten voordat we door al die video’s Gaan bladeren?
De titel is voor elke video hetzelfde.

Dit onderwerp is zo belangrijk dat we er rekening moeten mee houden dat er constant desinformatie over wordt rond gestrooid door dubbelagenten. Het zal zaak zijn om je onderbuik-gevoel te volgen. Mensen die te dicht komen zal het leven onmogelijk gemaakt worden tot en met de "verzelfmoording". Dat is vaak een cruciale aanwijzing, jammer genoeg, dat iemand de waarheid op de hielen zit. Voorbeelden: Pim Fortuyn, Theo Van Gogh, Jean Pierre Van Rossem ..

Update over de discussie die ik momenteel onderhoud met Jeroen (Burgerfront):

Hij identificeert zich met de totale afkeer van Luca van Dinther van het huidige rechtssysteem, dat een onderscheid maakt tussen een natuurlijk persoon en een rechtspersoon, omdat de term 'persoon' (letterlijk: masker) hoe dan ook een wettelijke  vertegenwoordiger is van jou als mens. Op zich klopt dit natuurlijk, we hebben immers ook mensenrechten en geen persoonrechten. Het probleem is dat juridisch gezien de term 'mens' niet erkend wordt en je kansloos bent als je voor een rechter staat en het onderscheid mens vs. (natuurlijk) persoon hanteert. Luca van Dinther stuurt je dus het bos in zonder kompas! Je moet het slim spelen en volgens de huidige regels spelen, we kunnen in een later stadium altijd nog het volledige juridische systeem herzien en 'mens' in de wet laten schrijven, maar voor nu is het verschil als volgt: Mike Donkers is een natuurlijke persoon die valt onder grond- en mensenrechten (civiel recht), maar MIKE DONKERS is een rechtspersoon die valt onder het Wetboek van Strafrecht (bestuursrecht). Deze laatste persoon hoef ik niet te erkennen, want dat ben ik niet. Jeroen laat zich teveel meeslepen in zijn weerstand tegen het complete rechtssysteem, dat idd geen mensen erkent. Dat is onproductief en het systeem zal je vermorzelen als je hier op deze wijze tegenin gaat. Volg Luca van Dinther dus niet!

Dan bereikte mij via een luisteraar van Dotcom Radio nog de volgende info, die Henk Mutsaers me doorstuurde:

https://niburu.co/binnenland/15415-de-burger-wordt-niet-beschermd-door-grondwet-en-andere-verdragen

Hier heb ik het volgende antwoord op gegeven:
Uiteraard weer de azijnpissers van Niburu. Dit is NIET waar. De 'uitzonderingssituatie' waarover gesproken wordt is de NOODTOESTAND. Alleen dan kunnen grondrechten en mensenrechten opzij worden gezet, dt geldt dus uitsluitend in tijden van OORLOG. Covid-19 is geen staat van beleg. Het voorbeeld van de donorwet, maar denk ook aan de sleepwet en het afschaffen van het referendum, zijn ONGRONDWETTELIJK en We The People hebben het recht om dit kabinet af te zetten en zelfs de complete Eerste en Tweede Kamer naar huis te sturen en te berechten in een volkstribunaal, omdat ze zich niet gedragen als volksvertegenwoordigers maar als VERRADERS. De enige reden waarom dit nog niet is gebeurd is omdat we ons onvoldoende hebben geinformeerd over onze grondrechten en mensenrechten. Volgens het satanische principe is onwetendheid stilzwijgende toestemming en dus nedeplichtigheid. Onze grondrechten en mensenrechten worden ons niet geschonken door een rechter maar door God, het zijn GEBOORTERECHTEN die wij als vrije, soevereine mensen NOOIT verliezen, zelfs niet in oorlogstijd, by far de grootste en meest misdadige mensenrechtenschending ooit. Wij kunnen dit hele zootje vandaag nog opheffen, als onze aantallen maar groot genoeg zijn. De omwenteling gaat plaatsvinden op 29 augustus in Berlijn!
Ik begin onderhand nog een amateurjurist te worden ook!

Mike

Ik begin onderhand nog een amateurjurist te worden ook!

Mike

Ben ik daar effe blij mee ...

Prima uiteenzetting van eea in jip en janneke taal dank daarvoor.

Ik zeg je eerlijk ook mijn hersens kraken mbt de materie en toch moet ik me er in verdiepen het waarom heb je zelf al uitgelegd.

Each one, teach one.

Dit is en MUST READ voor allen.

Dit gaat over wilhelmina en dat nederland as we know it nooit heeft bestaan omdat wilhelmina met voorbedachte rade is 'gevlucht' naar engeland en daarmee is de staat der nederlanden opgehouden te bestaan en zijn we altijd een provincy van duitsland gebleven.
Dat is de reden dat wij geen constitutioneel hof hebben.
In een note dop.
Gaat dit de nagel aan de doodskist worden ?
Lees het en bewaar het op je pc / usb stick.
https://www.burgerfront.nl/het-bedrog-en-waarom-jouw-rechten-niet-aan-wetten-getoetst-mogen-worden/

Alles wat hierboven is beschreven komt aan de orde in onderstaand interview.
Het decor is vreselijk, de interviewster giebelt te veel maar wat deze mevrouw allemaal vertelt is toch wel erg interessant!
&feature=youtu.be

Ik plaats deze toch maar hier omdat het meer op zn plek is mi.
Met dank aan Colloqial,

Toch nog voor het gemak, de achtergrond info:

https://delezing.nl/wp-content/uploads/2020/08/Achtergrondkennis-Complete-boek-nieuwste-versie-7-2020.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan