Black Magic/Zwarte Magie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Er is meer tussen hemel en aarde. Wat denken jullie van dromen? Ik droom zelden of nooit maar de enkele dromen die ik had waren antwoorden op vragen die ik mezelf stelde. en ook vreemd dat zulke dromen in de herinnering blijven.
Mijn zus die veel droomt zag haar nieuwe toekomstige man in haar droom.
Ik heb soms 'indruk-dromen', dromen die zoveel indruk maken dat ik ze nooit vergeet.
Zo droomde ik toen ik een jaar of 25 was dat de overheid had besloten om families te euthanaseren i.v.m de overbevolking.
Dit werd op alfabetische volgorde gedaan. Eerst families met de achternaam beginnend met een A, vervolgens de B, enz.
Mijn ouders, oma, broer, zus en ik kregen de brief dat we op een bepaalde datum moesten verschijnen voor ons prikkie.
De ruimte die voor ons was ingericht was een soort huiskamer met veel hout en kajuitbedden aan de kanten. We moesten daar gaan liggen. Het was zoooo heftig en emotioneel om dit met zijn allen te moeten ondergaan.
Huisdieren mochten ook mee maar ik had mijn hond bij buren gebracht die aan het eind van het alfabet zaten. Poezen had ik wel mee. Op het laatste moment bedacht ik dat ik mijn hond ook mee wou nemen in deze 'doodsreis' en ik verliet de ruimte om hem op te halen. Toen was het einde droom....

In de coronatijd moest ik zo vaak weer terugdenken aan deze vreemde droom.
 
Ik heb soms 'indruk-dromen', dromen die zoveel indruk maken dat ik ze nooit vergeet.
Zo droomde ik toen ik een jaar of 25 was dat de overheid had besloten om families te euthanaseren i.v.m de overbevolking.
Dit werd op alfabetische volgorde gedaan. Eerst families met de achternaam beginnend met een A, vervolgens de B, enz.
Mijn ouders, oma, broer, zus en ik kregen de brief dat we op een bepaalde datum moesten verschijnen voor ons prikkie.
De ruimte die voor ons was ingericht was een soort huiskamer met veel hout en kajuitbedden aan de kanten. We moesten daar gaan liggen. Het was zoooo heftig en emotioneel om dit met zijn allen te moeten ondergaan.
Huisdieren mochten ook mee maar ik had mijn hond bij buren gebracht die aan het eind van het alfabet zaten. Poezen had ik wel mee. Op het laatste moment bedacht ik dat ik mijn hond ook mee wou nemen in deze 'doodsreis' en ik verliet de ruimte om hem op te halen. Toen was het einde droom....

In de coronatijd moest ik zo vaak weer terugdenken aan deze vreemde droom.
Ik ben meer van het visualiseren, en dat doe ik in mijn artikelen soms hardop
 

Was de finale van de Olympische Spelen in Parijs een begrafenisceremonie? En zo ja, van wie?​

Was de opening van de 33 ste Olympische Spelen in Parijs behoorlijk “in your face” wat betreft satanistische rituelen, geperverteerd hedonisme, het vieren van het “Queer denken” -het verzuipen van al het verankerde- zo was de sluiting van deze “Spelen” vele, vele malen subtieler qua symboliek, maar uiteindelijk veel indrukwekkender en dreigender qua boodschap.
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Here is Marina Abramovic with Elisabeth Sackler

The Sackler family killed hundreds of thousands if not millions of people with the Opiad epidemic

Abramovic is a real-life Satanist who has parties where she summons demons with world elites like Hillary Clinton, Zelensnky, Jacob Rothschild

How is this real?



Mike
 
Heel interessant!

Overigens komen die wezens op die foto's mij bekend voor. Ik had een paar jaar geleden een ongelukje gehad met THC-olie, ik had per ongeluk veel te veel ingenomen waardoor ik paniekaanvallen etc kreeg. Op een gegeven moment viel ik helemaal weg, dat duurde wel heel kort, iets van paar minuten. En toen zag ik twee roze-kleurige entiteiten met grote ogen voor mij, en die zagen er dus ook zo ongeveer uit zoals die wezens op de foto's van Daniel Nemes. Verder gebeurde er niks speciaals.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.156
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan