Die van Sietske ga ik nog beluisteren. Ik moet zeggen dat ik.niet zo goed tegen haar kan. Heeft niets te maken met wat ze inhoudelijk te vertellen heeft maar met haar stijl en energie, zegt niets over haar maar over mij.
Ik heb de artikelen van Jason Christoff gelezen. Wat hij over de PCR-test schrijft wist ik via o.a. Willem Engel, maar Christoff zet het allemaal helder en duidelijk op een rijtje. De PCR is bedoeld om miniscuul en fragmentarisch DNA-materiaal uit te kunnen vergroten en te onderzoeken en had nooit een laboratorium mogen verlaten. Wat Christoff schrijft over het moderne bijgeloof van niet-bestaande virussen was mij ook al bekend, roep ik al minimaal een jaartje of 12, maar wederom helder en duidelijk beschreven.
Hij is niet alleen een goede schrijver maar ook een goede prater, want ik heb de podcast over zwarte magie beluisterd. Hij stelt dat deze mensachtige wezens, die zich al vele duizenden jaren onder ons begeven en al even zo lang machtsposities bekleden en in alle oude culturen en geschriften ter wereld worden beschreven, zelf ook niet weten waarom ze zo immoreel en verdorven zijn en vergelijkt ze met schorpioenen. Als je een schorpioen vraagt waarom hij steekt kan de schorpioen daar ook geen antwoord op geven, want hij is gewoon een schorpioen. Deze vergelijking gaat mank, omdat een schorpioen steekt als hij zich bedreigd voelt. Deze wezens doen niet wat ze doen uit verdediging, maar zijn juist aanvallend op de meest wrede en sadistische manier mogelijk. En de reden waarom is van spirituele aard: ze eren Lucifer en bespotten God en de schepping. Jammer, een gemiste kans voor Jason Christoff om dit verder uit te diepen.
Mike