OK Sampjes, daar heb je een punt. Niet voor niets had ik als Logicus zelf al bedacht dat jij mijn communicatiemedewerker zou moeten worden. Ik zie dat je helemaal overladen bent met de gebruikelijke smoesjes waarmee moslims de wandaden van hun 'liefdevolle' profeet en religie proberen recht te praten en ik was te kort door de bocht om te denken dat je toch niet op andere gedachten te brengen was.
Maar nu je toch open staat voor mijn argumentatie, vraag jezelf af waarom er geen zelfcorrigerend vermogen is onder moslims en hun 'cultuur'. Een paar voorbeelden:
Islamitische terreur? 'Ja, maar dat zijn geen moslims'. O nee? Ze hebben toevallig wel dezelfde religie, dat zijn jullie mensen!
'Ja, maar dat doet de Deep State'. Zie mijn artikel, ik ontken niet dat veiligheidsdiensten vaak een rol spelen bij diverse aanslagen, maar ik schrijf ook dat in een vijver vol (potentiele) extremisten het niet zo moeilijk is om aan 'useful idiots' te komen om voor je karretje te spannen. Waarom zijn de mannen allemaal zo heefhoofdig? Geen wonder dat ze geen alcohol mogen drinken, want dan ging het helemaal mis! Maar ook zonder alcohol zijn ze standaard opgefokt.
'Ja, maar als westerse landen hun land komen bombarderen creeer je ook extremisme'. Klopt, maar daarmee heb je niet verklaard hoe de islam nu al 1400 doet aan barbaarse veroveringen wereldwijd.
Er is geen zelfcorrigerend vermogen omdat ze heel handig constant de schuld en verantwoordelijkheid leggen bij anderen en ontkennen hoe VERROT hun eigen 'cultuur' is. Je kunt een probleem dat je niet erkent ook niet oplossen. Ook jij bent besmet met deze gedachtegang. Alleen omdat jij aardige, rustige moslims kent wil nog niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Ook jij zult moeten erkennen dat er reeds vanaf het prille begin STRUCTUREEL iets mis is met de islamitische 'cultuur' en dit zit heus niet alleen in de uitwas die Saoedi-Arabie heet, dit zit in ELKE moslim, ook jouw familielid/leden! Een goed filmpje hierover heb ik in mijn artikel geplaatst, maar ik zet het hier nog maar eens neer, even doorklikken want 'beledigend':
Democratie bestaat niet binnen de islam. De hoogstaande Perzische cultuur leidde tot democratie onder leiding van Mohammed Mossadeq in Iran tussen 1951 en 1953, een unicum voor het midden-oosten. Dat konden de Britse overheersers niet verkroppen en Mosaddeq werd afgezet en vervangen door de Sjah, die een pseudodemocratie creeerde en tot 1979 aanbleef, toen hij werd verdreven door de ayatollahs die daar nu de scepter zwaaien. Als islam zo vredelievend en democratisch was hadden ze niet de wrede dictatuur gecreeerd die Iran sindsdien is. Het probleem is dat mensen die geen rekenschap en verantwoordelijkheid willen afleggen altijd dictaturen in de hand werken, dat zien we nu ook hier in het westen met al die makke schapen die nog steeds geloven in een altruistische overheid. Islamieten geloven in het altruisme van een pedofiele koppensneller en daarom kunnen ze helemaal niet omgaan met de vrijheden van een democratische samenleving en dus horen ze hier ook niet thuis.
Als je naar het grotere plaatje durft te kijken zie je een spoor van vernieling en onderdrukking door de islam nu al 1400 jaar lang over de hele wereld. De waarheid is dat islam (= onderwerping) een SATANISCHE pseudoreligie is gecreeerd door het Vaticaan en dat iedereen die erdoor besmet raakt over de hele wereld bezeten wordt door deze zeer duistere energie die zich maskeert als een 'liefdevolle religie'.
Mike