Black Magic/Zwarte Magie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dank nog aan Dorothe voor dit artikel over alcohol en demonische bezetenheid. Uit het artikel:

The word “alcohol” is said to come from the arabic term “Al-khul” which means “BODY-EATING SPIRIT” (also, is the origin of the term” ghoul”).

In alchemy, alcohol is used to extract the soul essence of an entity. Hence its’ use in extracting essences for essential oils, and the sterilization of medical instruments. By consuming alcohol into the body, it in effect extracts the very essence of the soul, allowing the body to be more susceptible to neighboring entities most of which are of low frequencies. (why do you think we call certain alcoholic beverages “SPIRITS”). That is why people who consume excessive amounts of alcohol often black out, not remembering what happened. This happens when the good soul (we were sent here with) leaves because the living conditions are too polluted and too traumatic to tolerate. The good soul jettisons the body, staying connected on a tether, and a dark entity takes the body for a joy ride around the block, often in a hedonistic and self serving illogical rampage. Our bodies are cars for spirits. If one spirit leaves, another can take the car for a ride.

Essentially when someone goes dark after drinking alcohol or polluting themselves in many other ways, their body often becomes possessed by another entity. Have you ever felt different, more sexual, more violent, less rational and less logical………after drinking alcohol? Are you aware we already live inside an ancient religious cult who are schooled concerning the dark powers of alcohol? It is this cult that popularizes alcohol, through the media and government it controls, to serve a very ancient and dark agenda.
Ik zou 2013-2015 willen beschouwen als mijn meest donkere jaren, waarin mijn alcoholmisbruik het slechtste in mij naar boven haalde. Forumleden die toen al actief waren zullen zich nog herinneren dat ik veelvuldig in conflict raakte met anderen, misschien was jij wel degene op wie ik mijn pijlen destijds richtte. Ik trok ook veel uiterst negatieve trolls aan, die mijn forum probeerden te verzieken. Er heeft zelfs een succesvolle DDoS-aanval plaatsgevonden, waardoor mijn forum iets minder dan een week platlag. In die tijd zijn mensen ook achter mijn rug om gaan klagen bij Sally Fallon van de WAPF, die mij in 2016 uiteindelijk royeerde als chapter leader hier in NL.

Ik ben ook in het ziekenhuis beland met een CVA in juli 2015. Ik deed weliswaar ook goede dingen, zoals veelvuldig lezingen geven binnen het GVA-circuit, maar het eind van het liedje was dat ik mezelf in rap tempo aan het slopen was, ook met positieve acties. Als ik niet deze medische waarschuwing had gekregen vraag ik me werkelijk af of ik niet op termijn was bezweken aan een hart- of herseninfarct! En denk maar niet dat ik na ontslag uit het ziekenhuis mijn les had geleerd als het op alcohol aankwam. Ik ben een paar maanden droog gebleven en ging toen weer vrolijk verder. En dat terwijl ik een HERSENAANDOENING had, compleet spelen met vuur! Het isolement dat ontstond door de lockdowns van 2020 maakte dat ik alcohol niet meer gebruikte als 'sociaal smeermiddel' maar uitsluitend nog aanwendde voor zelfdestructie omdat ik een (stiekeme) alleendrinker werd.

Dus ja, reken maar dat alcohol de poort openzet voor demonische krachten! Ik was nog maar net een paar weken gestopt met alcohol en liep een biologische winkel binnen waar de bedrijfsleiding mij persoonlijk kent. Zij wisten niet van de drastische verandering die ik nog maar kort daarvoor had aangebracht in mijn leven, maar 1 van hen riep uit; Mike, wat jij er goed uit, je straalt helemaal! De demonen waren mijn ziel niet langer aan het gijzelen. Niet alleen is dit in mijn uiterlijk zichtbaar, maar ik voel me beter, slaap beter en ik ben veel milder en positiever geworden. Vooral dat laatste is mensen om me heen opgevallen en misschien ook wel hier op dit forum. Het leek me goed om eens te laten zien hoe dramatisch het verschil tussen voor en na alcohol kan zijn, zelfs kortstondig nadat men stopt. Pictures tell a thousand words:

https://www.boredpanda.com/before-after-sobriety-photos/

https://www.boredpanda.com/before-after-sobriety-quit-drinking-user-submissions/

Mike

Een soort van onverschillige naar zichzelf gekeerde boosheid tegen over ogen die als blije baby`s de wereld in kijken.

Ja, die ogen zijn heel tekenend en natuurlijk bij velen ook het overgewicht.

Ongelooflijk. Met alcohol moede zielloze ogen en zonder alcohol weer blije bezielde ogen. Natuurlijk zal dit niet zijn na een enkel glaasje, maar hoe dan ook, veelzeggend.

Ik denk dat men zonder alcohol weer deelneemt aan het leven en niet geleefd wordt.

Dorothé

Ik had beide, zowel de ogen als het overgewicht. Denk maar terug aan de meeting op 4 juli die we hadden bij Marijan.

Mike

Alcohol wordt in het Engels misschien daarom wel “Spirits” genoemd, omdat het invloed op je Spirit (geest) heeft. Het woord “geest” betekent weer “spook”. En dan het woord “drug” dat in het Engels gebruikt wordt voor medicatie én voor drugs. Ik ben gek op dit soort taaldingetjes.

Staat ook in dat artikel van Jason Kristoff:

By consuming alcohol into the body, it in effect extracts the very essence of the soul, allowing the body to be more susceptible to neighboring entities most of which are of low frequencies. (why do you think we call certain alcoholic beverages “SPIRITS”).
Mike

Op die betreffende 4 juli bin Marijan heb ik zeer veel glazen melk gedronken. Ik weet nog dat ik me er voor schaamde omdat de meesten toch wel alcohol nuttigden.

:-)

Dorothé

Alcohol wordt in het Engels misschien daarom wel “Spirits” genoemd, omdat het invloed op je Spirit (geest) heeft.
Oké interessant idd want ik las tijdje terug ook al zoiets over dat moslims geen bedwelmende middelen(alcohol) mogen nuttigen omdat je dan de controle over je geest verliest.

Dreadlocks schijnen ook entiteiten te binden. Dreadlocks komen oorspronkelijk uit het sjamanisme.

In moderne tijden worden ze beschouwd als mode dingetje voor alternatieve personen of in de new age scene.

Heeft iemand ervaring met dreadlocks?

@Mike,

Afgesproken
Ja, ik werk ook aan mezelf om mezelf meer te accepteren en voor mezelf te durven opkomen. En dat hoort daar ook bij.

Dorothé

Oké interessant idd want ik las tijdje terug ook al zoiets over dat moslims geen bedwelmende middelen(alcohol) mogen nuttigen omdat je dan de controle over je geest verliest.
Daarom zitten ze ook massaal aan het lachgas, dat is een stuk beter. :roll:

Mike

Daarom zitten ze ook massaal aan het lachgas, dat is een stuk beter.
🙄

Mike
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat het daarmee toegestaan is lijkt mij. Je hebt ook moslims die alcohol drinken, die volgen blijkbaar de regels uit hun boek dan ook niet.

Ze laten het wel uit hun hoofd om alcohol te drinken, enkele uitzonderingen daargelaten. De sociale controle binnen de eigen geloofsgemeenschap is te groot. Lachgas, daarentegen, daar bestaat binnen eigen kringen geen taboe op.

Mike

@mike, ja klopt dat is waar, meer een cultuur ding denk ik. Lachgas valt ook onder bedwelmende middelen, dus ook dat is verboden voor moslims, is mij verteld.

Roken is voor moslims ook niet toegestaan maar als een man rookt, wordt het getolereerd maar oh oh als een moslims vrouw rookt, kan ECHT niet. Puur cultuur dus.

Maar we dwalen af vh onderwerp😅

Iemand poste hier iets over sjamanen en dreadlocks, was een grap zeker?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan