Godsgeschenk
Well-known member
Nee, ik verheug me nog steeds heel erg op kerstmis.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.Vorm (yin) heeft pas zin als er be'ziel'ing (yang) is. De moderne godsdiensten hebben dit vervangen door goed en kwaad. Het klopt dat hierin het vrouwelijke principe (yin) het 'kwaad' vertegenwoordigd. Pure vorm zonder bezieling heeft een destructief karakter. Misschien zie je dit ook wel letterlijk bij sommigen en zijn vrouwen hier sneller vatbaar voor?
Daarentegen heef het 'goede' (yang) de manifestatie van yin nodig. Goed is evengoed 'kwaad' bij gebrek aan manifestatie. Uiteindelijk komen yin en yang uit het 'ene'.
Wanneer ik ergens zit zie ik soms 100% score dat de vrouw voorop Voorbeeld uit de praktijk waarbij ik het omgekeerde Goddelijke principe waarneem van de mannelijke leidende rol.Klimkt die beschrijving van narcisten niet ontzettend als... vrouwen?
Mike
Nou kijk, zo'n uitleg zit dan in grote lijnen in mijn hoofd maar kreeg het niet op papier.Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.
De ziel (yang) is een hoge, immateriele frequentie. Als immateriele energie vertraagd wordt materialiseert deze, wat per definitie een verlaging van energetische frequenties is. '
Mater = moeder = vrouwelijk. Daarom zijn vrouwen ook vatbaarder voor het kwaad, iets wat in de video 'narcisme' wordt genoemd. We zien in het social media-tijdperk hoe verwoestend en schadelijk vrouwelijk narcisme is voor het mannelijke principe.
Als we religie er vervolgens bij halen zien we dat Eva geboren is uit de rib van Adam, terwijl God Adam heeft geschapen. Daar zit meer waarheid in dan je denkt. Het heeft geleid tot ern zeer goed werkende sociale hierarchische orde en daarmee een zeer succesvolle beschavimg, nl. deze:
Bekijk bijlage 37812
In de moderne tijd zien we dat de vrouw de plaats van de man alsmaar vaker inneemt en dat de man dus onder de vrouw is komen te staan. Maat de vrouw staat niet onder Christus maar onder Satan, dus what could possibly go wrong?
Moraal van het verhaal:
De man moet boven de vrouw staan en haar begrenzen/intomen, er is geen andere manier. Vrouwelijk 'leiderschap' is RAMPZALIG en per definitie TIRANNIEK. Dat komt omdat een man dichter bij God staat en macht koppelt aan verantwoordelijkheid. De vrouw en verantwoordelijkheid zijn als water en vuur en macht zonder verantwoordelijkheid is per definitie tirannie.
Dus ja, yin en yang zijn elkaar wederzijds aanvullende principes, maar alleen op basis van gelijkwaardigheid en NIET gelijkheid Er zijn oudere versies van het yin-yang symbool die eerder 70-30 laten zien in het voordeel van yang dan 50-50.
Mike
Op straat zie ik dit in de praktijk.. 9 v d 10x loopt de vrouw voorop en sjokt de man achter haar aan.
Dit. Amen. De waarheid.Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.
De ziel (yang) is een hoge, immateriele frequentie. Als immateriele energie vertraagd wordt materialiseert deze, wat per definitie een verlaging van energetische frequenties is. '
Mater = moeder = vrouwelijk. Daarom zijn vrouwen ook vatbaarder voor het kwaad, iets wat in de video 'narcisme' wordt genoemd. We zien in het social media-tijdperk hoe verwoestend en schadelijk vrouwelijk narcisme is voor het mannelijke principe.
Als we religie er vervolgens bij halen zien we dat Eva geboren is uit de rib van Adam, terwijl God Adam heeft geschapen. Daar zit meer waarheid in dan je denkt. Het heeft geleid tot ern zeer goed werkende sociale hierarchische orde en daarmee een zeer succesvolle beschavimg, nl. deze:
Bekijk bijlage 37812
In de moderne tijd zien we dat de vrouw de plaats van de man alsmaar vaker inneemt en dat de man dus onder de vrouw is komen te staan. Maat de vrouw staat niet onder Christus maar onder Satan, dus what could possibly go wrong?
Moraal van het verhaal:
De man moet boven de vrouw staan en haar begrenzen/intomen, er is geen andere manier. Vrouwelijk 'leiderschap' is RAMPZALIG en per definitie TIRANNIEK. Dat komt omdat een man dichter bij God staat en macht koppelt aan verantwoordelijkheid. De vrouw en verantwoordelijkheid zijn als water en vuur en macht zonder verantwoordelijkheid is per definitie tirannie.
Dus ja, yin en yang zijn elkaar wederzijds aanvullende principes, maar alleen op basis van gelijkwaardigheid en NIET gelijkheid Er zijn oudere versies van het yin-yang symbool die eerder 70-30 laten zien in het voordeel van yang dan 50-50.
Mike