Bond tegen overheidszaken

Ik reageer hier ook maar even na aanleiding van de discussie over de bond in het Corona topic. Jordy zwarts was eerst bezig met burgerfront voor die toolkit waarvan we weten dat dit heel veel tijd in beslag heeft genomen. Hij wilde een Corona actie starten zoals op zijnsoordelen vermeld. Nu schijnt er een toolkit nummer 2 te komen via Sven Hulleman, incl een samenwerking.
Wie zegt dat Jordy Zwarts niet teveel hooi op zijn vork heeft om dit allemaal voor elkaar te krijgen? Het zou mij niet verbazen als dat ook een rol speelt in de vertraging van de rechtszaken.

Zie reactie in topic Coronovirus. Voordeel van de twijfel OK, maar communiceer even met je achterban via een mail. Nu moeten wij zelf gaan speculeren over het hoe en waarom en dat zou niet moeten hoeven.

Mike

Nu schijnt er een toolkit nummer 2 te komen via Sven Hulleman, incl een samenwerking.
Waar hoorde je over die toolkit nr 2, Binc? Ik heb er niets over gehoord in dit interview. Alleen dat Sven en Jordy samen gaan werken.

Update van de Bond over 5G-actie:

- data met rechtszaken tegen CEO's telecombedrijven

- samenwerking men Sven Hulleman

- nu in meerdere rechtszaken opgedeeld, vergroot kansen, wel meer kosten

- voor 5G-actie kunnen nieuwe deelnemers zich aanmelden

- oproep aan deelnemers om fysiek aanwezig te zijn in de rechtszaal

Nieuwbrief van 3 dec.

https://mailchi.mp/bondoverheidszaken/nieuwsbrief-kpn-topman-afwezig-in-eerste-5g-rechtszitting?e=529e009864
Voorafgaand aan de rechtszitting van afgelopen week had Farwerck, de CEO van KPN, aan de Rotterdamse rechtbank toegezegd dat hij ter zitting zou verschijnen. De Bond verzocht daarna de rechtbank de zitting rechtstreeks op internet uit te zenden. Farwerck vroeg de rechter deze wens niet te honoreren. Toen die had besloten de uitzending wel toe te staan, trok Farwerck zijn toezegging in.

De bond heeft weer de actie open om in te schrijven voor het opzeggen van je zorgverzekering.

Mijn vraag aan jullie hier op het forum.

Hoeveel van jullie hebben de zorgeverzekering al opgezegd of ingeschreven bij de vorige actie.
En hoeveel van jullie gaan zich inschrijven voor de huidige nieuwe actie.
En om het nog ingewikkelder te maken waarom doe of durf je het niet.

Volgens mij had Mike dit vorig jaar gedaan. Ik doe het niet om redenen als dat er altijd wat kan gebeuren. Hoewel ik daar niet direct vanuit ga. Plus het gezeur wat erbij komt kijken wanneer ze aanmaningen sturen etc. Puur de bureaucratie erbij wat eerder doodvermoeiend werkt en waar ik geen zin in heb.

Artikel van Ella Ster:

Mensen die in de zorg werken, krijgen vanaf 4 januari aanstaande een oproep van hun werkgever om zich te laten vaccineren tegen het zogeheten coronavirus. Deze zorgmedewerkers zullen in verschillende mate druk ervaren om het coronavaccin te accepteren, ook al zijn ze daar niet toe verplicht en zijn aan de injectie serieuze risico’s verbonden. De Nationale Bond tegen Overheidszaken heeft voor deze mensen een brief opgesteld waarmee ze kunnen aangeven dat ze met de injectie niet akkoord zijn en dat ze de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor alle schade als gevolg van enige vaccinatiedwang bij hun werkgever leggen.

https://www.ellaster.nl/2021/01/05/bond-schiet-zorgmedewerkers-te-hulp-met-actie-tegen-coronavaccin/

Vreemd Johnny dat de link bij jou niet werkt. Nog even geprobeerd en bij mij doetie het wel 🤔
Misschien via dit Twitterbericht ook wel??
?s=20

Ik bedoel deze link in de post op de site van Ellastar. Maar goed als het bij een ander werkt is het in orde.

T2ezkgsghdp09rk2ymco492f13xn0xrtx.jpg

Ik heb het trouwens gelijk gedeeld met veel van mijn contacten. Bedankt v d tip

Wij hebben een korte enquête opgesteld gebaseerd op vragen uit genoemd onderzoek en hebben daarbij keuzemogelijkheden omgedraaid (zie vraag 1).

Wij willen graag weten hoe we mensen zover kunnen krijgen dat ze zich níét laten injecteren. Ons doel is om te laten zien wat de autoriteiten kennelijk met ons van plan zijn en om de beeldvorming omtrent het coronavaccin te corrigeren. De veiligheid en effectiviteit van vaccins staan wetenschappelijk allerminst vast en aan het coronavaccin zijn serieuze risico's verbonden.

Door onze enquête in te vullen helpt u ons een betekenisvolle respons te bereiken. Deze enquête bestaat uit 13 vragen.

https://www.bondoverheidszaken.nl/Enquete-Vaccin-actie.html?utm_source=Nationale+Bond+tegen+Overheidszaken&utm_campaign=45cfe5672e-EMAIL_CAMPAIGN_2_26_2020_21_33_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_2edb706215-45cfe5672e-357320746

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan