Ik geef mijn meisje al een paar maanden bijvoeding. Ze is gek op zelfgemaakte bouillon en ook yoghurt en kefir vind ze heerlijk. Ik ben erg benieuwd naar sallys boek. Ik ga het even opzoeken, bedankt voor de tip!
Flesvoeding wil ik mijn dochter zeker niet aan doen. Ik word al helemaal gek als ik zie wat voor rare ingrediënten daarin zitten. Dan nog liever rauwmelkse zure producten. (Gewone rauwe melk durf ik haar niet te geven, die angst blijft)
Mijn periode is inmiddels door gebroken, wat een opluchting. Het voelde ook echt zo. Ik had verwacht dat het heel Heftig zou worden, maar het viel mij reuze mee. Fijn dat mijn lichaam weer werkt. Borstvoeding gaat op en neer. Ik kolf een stuk minder, maar ook minder vaak. (Opbrengst wordt ook minder) echter heeft ze er nog voldoende aan. Een hele grote eter is ze niet. Soms. Ze is wel een vlees liefhebber. Vind ze heerlijk.
Ik wil jullie bedanken voor het meedenken en hoop niet dat ik mensen heb gekwetst. Dat is niet mijn bedoeling geweest.
Ik vind borstvoeding zo bijzonder en mooi. Het is ook een heel belangrijk iets voor mij. En ze doet het er super op. Ze groeit prachtig, is weinig ziek (ik klop het af) al heeft ze wel last van doorbrekende tandjes. Als daar iets voor bestond.