Ik ben denk ik wel vrij om dingen te typen, en zal dat niet meer op zo'n chaotische manier doen en zoveel malen per dag.
Ik wil toch even mijn vraag kwijt omdat wat ik nu voel, te gecompliceerd is geworden, gisteren wel bij een othomoleculaire therapeut geweest die bloed had geprikt, vervormde bloedlichaampjes zag, problemen in de darmen, het gevoel had dat ik ook een soort van dehydratatie heb door tekort voedingsstoffen, maar wil mij een week op alleen maar groente overdag zetten, waar ik het niet mee eens ben.
Ik voel nu nog veel zwakte en pijnlijke brandende spieren en huid, en, extreme, extreme dorst in zuur, zo lijkt het, en heb een hele droge zere keel, droge mond, ook pijnlijk boven de mond, branderig, veel pijn in de maag en ook erboven, neiging tot flauwvallen Ik vraag mij af, wat zou dit kunnen zijn? Volgens iemand was dit omdat ik niet naar de wc kan en gaat de levertraan boterolie helpen.
Nu heb ik besteld: de combinatie van gefermenteerde kabeljauw visolie (Cod Liver Oil) en Boterolie (Green Pasture). Ik zie dat Poekie en Co alleen de levertraan slikken, maar dat de combinatie misschien beter is, omdat ze elkaar versterken in hun werking. Heb ik er goed aan gedaan deze combi te bestellen? Misschien dat dit de dorst/ pijn in de maag gaat wegnemen?
Als antwoord op Tanja's advies:
Ik vit c in huis gehaald, een plantaardige vorm, Solgar with rose hips (is deze goed?), in combinatie met magnesium en keltisch zeezout, helpt echt niet
Ik heb begrepen dat de vetoplosbare vitamine C: ascorbylpalmitaat bij de plantaardige variant geslikt moet worden. Ik heb deze laatste nog niet in huis omdat ik niet zeker weet, waar de enorme dorst/maagpijn vandaan komen.