Bottenbouillon

Toch heb ik er een rotgevoel bij en dat zal dan wel weer teveel van mijn vrouwelijke kant zijn of teveel de 'gever'-kant, maar het is toch ook erg duidelijk dat het niet goed met haar ging. Het is erg jammer dat ze diverse malen het advies om te stoppen met zuivel en haar te hoge inname van eieren in de wind heeft geslagen. Mogelijk dat deze koppigheid haar gezondheid rap heeft doen verslechteren.
Er zijn een combinatie van factoren die iemand zo ver brengen. Het fijne zullen we nooit weten.
 
:mrgreen:
Zo is er balans op het forum.

Zal dat het dubbele zijn waar ik vaak mee loop? De mannelijke en de vrouwelijke kant? Misschien houdt dat mij ook wel in balans :D
 
Ik ben wel voor mannelijke voorwaardelijke liefde. Graag of niet. Ik kan er niet wakker van liggen.

Mike
 
Ik vraag me af of echte onvoorwaardelijke liefde wel bestaat, behalve dan misschien als ouder voor je kinderen. Maar dat is iets wat je tegenwoordig niet te hard mag roepen gezien alle spirituele uitspraken op het internet.
 
Je mag hier roepen wat je wilt. Ik fluit je vanzelf wel terug als je te spirillusionistisch uit de hoek komt!

Mike
 
Wat een mens denkt en voelt is wat een mens projecteert.
Ze zat zo vast in een radeloze gemoedstoestand, dat wij er in haar geval ook allemaal radeloos van zijn geworden. Nou dat kan nooit de bedoeling zijn van dit forum en dat ligt niet aan ons.

 
celticmyst is blijkbaar toch geen trol. Ze heeft mij benaderd via Facebook en haar excuses aangeboden. Ik heb haar status veranderd vab geblokkeerd naar toeschouwer, zodat ze mee kan blijven lezen.

Mike
 
Ik dacht dat mensen met status geblokkeerd al gewoon mee konden lezen...dat is dus blijkbaar niet zo en moet je status toeschouwer daarvoor krijgen, net een voetballer die een tribuneklant wordt, daar moest ik meteen aan denken Mike, wanneer verloopt haar schorsing en mag ze weer meespelen?:)
 
celticmyst is blijkbaar toch geen trol. Ze heeft mij benaderd via Facebook en haar excuses aangeboden.

Mike, niet dat je conclusie onjuist is, maar op facebook kun je toch ook een fakeprofiel aanmaken?
En Tanja zei eerder ook dat ze emailcontact had met celticmyst: dat is toch nog geen sluitend bewijs van authenticiteit?
Er zijn trollen genoeg die contact zoeken om allerlei redenen buiten fora om.
 
Inderdaad dacht ik ook dat gebande leden nog wel mee konden lezen. Dat schreef ik dan ook eerder in dit draadje:

Gelukkig kan ze altijd nog wel het forum lezen dus alle informatie blijft beschikbaar en bruikbaar.

Het lijkt mij dat een geblokkeerde gebruiker nog wel de mogelijkheid moet hebben dit forum te lezen daar er informatie staat die belangrijk voor de gezondheid is. Dat ze niet meer meespelen in het spel is anders wat, maar op de tribune meekijken (zoals YT schrijft) is wel van belang.
Uiteraard heeft dit wel als keerzijde dat alle informatie verkeerd gebruikt kan worden, maar dat is toch ook het geval bij mensen die zich niet aanmelden of leden die zelden tot nooit wat schrijven, hetgeen al eerder gebeurd is.
Openheid van zaken lijkt me het zinvolste en het meest in het belang van iedereen. Het heeft geen enkele zin om voor rechter te spelen en te bepalen of iemand schuldig is aan 'trollen'. En dan nog, zelfs trollen hebben recht op een goede gezondheid. Het is niet aan ons om te (ver)oordelen, maar uiteraard wel om grenzen te stellen.
 
Openheid van zaken lijkt me het zinvolste

hoi Heksje, voor mijn informatie: was daarover in dit topic volgens jou een discussie gaande dat je dat nu benadrukt?
 
Het is niet aan ons om te (ver)oordelen, maar uiteraard wel om grenzen te stellen.

@ Heksje: Het 1 kan niet zonder het ander. Voor je een grens kan stellen maak je als mens als het goed is onderscheid tussen situaties waar je wel en niet je energie aan wil besteden: die kan je maar 1 keer uitgeven. Dat is ook een vorm van gezondheid, en die is hier in eerste instantie in het geding.
 
ik denk dat het onzekerheid is in een zoektocht naar gezondheid.
ik merk aan mezelf dat ik ook een groot deel bevestiging zoek bij jullie of ik de dingen die ik nu doe ook goed doe.
ik denk dat dit bij celticmist ook zeker het geval is.
door veel op het forum te lezen krijg je ook veel informatie en soms ook dingen die voor jullie vanzelfsprekend zijn maar voor mij nieuw en onbekend.
er zit wel een verschil in luisteren naar de mensen en iets te doen met de informatie die ze geven.
alleen maar vragen en er niets mee doen is nutteloos iemands energie verspillen.

silvia
 
@Lievergezond:

Openheid van zaken lijkt me het zinvolste
hoi Heksje, voor mijn informatie: was daarover in dit topic volgens jou een discussie gaande dat je dat nu benadrukt?



Nee er was hier geen discussie over maar ik vind zelf wel dat het forum open moet blijven voor iedereen en niet dat we mensen uitsluiten op onze eigen oordeel en veroordeling, zoals ik er ook achteraan probeer uit te leggen. Er is immers al voor een open constructie gekozen in plaats van een afgesloten (deel) met leden dus dan denk ik dat een 100% open forum het beste is. Niet dat we mensen op basis van een bepaalde oordeel buiten sluiten, terwijl er ook mensen zijn die niets schrijven, zich niet laten zien maar buiten het forum om over onze berichten schrijven. Dan zou het mijns inziens beter zijn een gesloten forum voor leden te maken, echter zitten daar ook haken en ogen aan want je weet nooit wie er achter het lid zit en wat zijn intenties zijn.
 
Iedereen verdient een tweede kans. Ik heb met celticmyst overleg gehad en heb besloten haar opnieuw de status van 'bijdrager' te geven. Laten we hopen dat dit ook daadwerkelijk leidt tot bijdragen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan