Bottenstructuur veranderd niet- wel meer botmassa?

Misschien doe ik het. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en dan is het zo raar om ergens anders tijdelijk te gaan wonen. Maar dat is misschien een slap argument.

En Eli, wat wil jij graag gaan doen?

 
@Debsy: Dankjewel :D.

@Alexandra: Ja, dat heb ik er wel van geleerd, dat ik echt eerder dat soort dingen moet vertellen en niet op moet kroppen! Mijn vriendinnen heb ik recentelijk ook al ingelicht en die steunen me door dik en dun, dat is erg fijn om te weten.

@Iklustvet: Helemaal mee eens!

@eli: Ja, stemmingswisselingen, dat herken ik wel! ;) Bij mij heeft het wellicht ook te maken met de puberteit. Het is inderdaad moeilijk om te stoppen met dat 'meten en wegen' om het zo maar te noemen, maar het is eigenlijk gewoon een gewoonte die je af moet leren en dat kost tijd.

 
Ik kreeg net een plaatje op facebook van een weegschaal met de tekst:

You are more importent then this number!

Ik kan m hier niet delen, maar wilde dit jullie toch even laten weten. Zoals Midori al schreef, ga voor gezondheid! En gezondheid doet niet aan nummertjes, getallen, weegschalen en meetlinten.

 
kaasmeisje,

ik ben er nog niet over uit. T lijkt me zo saai om een kantoorbaan te hebben, maar dat is wel de bestemming die na mijn studie het meest voor de hand liggend is. Misschien wil ik nog wel een tijdje in het buitenland wonen, maar ook dan is de vraag wat je daar gaat doen.

 
Ik ben na mijn studie(rechten)gaan reizen. Ik wist ook niet wat ik wilde gaan doen. Eerlijk gezegd wist ik dat daarna nog steeds niet maar ik heb in het buitenland meer geleerd dan in al die jaren daarvoor!

Uiteindelijk heb ik voor een baan gekozen die niets met mijn opleiding te maken heeft.

 
Ik ben nu manager. Het bekende rondje Australie, NZ en Indonesie. :D Voornamelijk bij boeren gewerkt tegen kost en inwoning. Geweldige ervaring!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan