Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik smokkel ook wel wat hoor. Zo neem ik af en toe een schapen- yogurtsmoothie met blauwe bessen en avocado. Vaak komkommer of augurk bij eten en af en toe heb ik zo'n trek n witlof en dan neem ik dat gewoon. Probeer nu ook vaker half rauw of rauw te eten en dat bevalt ook goed.Ik ben dus geen carnivore want ik eet in de zomer fruit en drink groente sap en eet honing, maar ik eet wel alles rauw zodat ik uiteindelijk minder nodig heb: 250 gram vlees, 75 gram boter, 50 gram niervet, 4 à 5 eieren 2 à 3 glazen gefermenteerde rauwe melk(3 liter per week), 1 groentesapje (op dit moment is dat komkommer sap) 1 stuk fruit per dag, in het weekend oesters en een ander stukje vis (makreel of sardientjes), en af en toe wat stukjes geferenteerde rundlever, thats it. Mijn gewicht is zo rond de 75 of 76 kilo en doe fysiek zwaar werk, ik ben hovenier maar voel me erg fit.
Je kan beter geen vlees van de Jumbo of welke andere supermarkt kopen, het is allemaal graangevoerd vlees en zit vol met antibiotica, dan kan je net zo goed geen vlees eten. Vlees moet 100 % gras gevoerd zijn en vrij van medicijnen, dan is het gezond en heb je er wat aan.Ik ben geen "vleeseter" maar kan natuurlijk wel meer vlees gaan eten.
Ik kocht een keer gehakt van kip. beviel niet echt. kan ik nog een keertje proberen.
Er bestaat tartaar. of kant en klaar filet american. bv bij Jumbo. maar hoe vers is dat en hoveel E nummers zitten daarin. of gewoon gehakt.
Je kan beter geen vlees van de Jumbo of welke andere supermarkt kopen, het is allemaal graangevoerd vlees en zit vol met antibiotica, dan kan je net zo goed geen vlees eten. Vlees moet 100 % gras gevoerd zijn en vrij van medicijnen, dan is het gezond en heb je er wat aan.
Een vaccin tegen abortus? daar heb ik nog nooit van gehoord.Hoe lang blijft een vaccin tegen abortus in rauwe melk ? Enig idee ?
Biologisch zegt mij niet zo veel, het betekend dat de dieren biologische granen gegeten heeft. Ga kijken of je aan grasgevoerd vlees kan komen, bestel het anders online en als je dan te veel moet bestellen schaf dan een vriezer aan. Laat je niet leiden door de term "Biologisch" maar ga onderzoek doen naar "Grasgevoerd"In Haarlem is er een biologische slager. hier niet. :Laatst ergens bio besteld. Voor 1 persoon moet ik dan weer veel te veel bestellen.
Welkom bij de Biologische Slagerij Stan Alkemade - Slager Stan
We zullen ons eerst even voorstellen. Wij van Biologische Slagerij Stan Alkemade zijn sinds 1990 begonnen met een biologische slagerij aan het Houtplein 18 in Haarlem. Als pionier merkte we dat er veel behoefte was om te weten wat de oorsprong van het vlees is. We begonnen als Groeneweg, dat was...www.slagerstan.nl
Bij geiten, chlamidia of zoietsEen vaccin tegen abortus? daar heb ik nog nooit van gehoord.
Of bedoel voor abortus?Bij geiten, chlamidia of zoiets
Neen, tegen het spontaan aborterenOf bedoel voor abortus?
Hoe ben je erachter gekomen dat die geitenboer daartegen vaccineerd? Ik zou daar geen melk meer kopen.Neen, tegen het spontaan aborteren
Omdat ie dat zelf zei, dat het beter was een tijdje geen melk te nemen.Hoe ben je erachter gekomen dat die geitenboer daartegen vaccineerd? Ik zou daar geen melk meer kopen.
Ik zou dan gewoon kiezen om die melk niet te kopen, dan maar wat meer vlees of vis, die keuze heb je ook. Kijk bijvoorbeeld waarom je die melk drinkt en zoek daarna naar een alternatief. Als je het bijvoorbeeld drinkt voor de calcium eet dan wat meer vis.Omdat ie dat zelf zei, dat het beter was een tijdje geen melk te nemen.
De enigste bron van rauwe melk hier hoor. Heb geen keus.
Ik zou dan gewoon kiezen om die melk niet te kopen, dan maar wat meer vlees of vis, die keuze heb je ook. Kijk bijvoorbeeld waarom je die melk drinkt en zoek daarna naar een alternatief. Als je het bijvoorbeeld drinkt voor de calcium eet dan wat meer vis.
LIjkt me lekker. Alleen zouden mijn darmen momenteel van die combi ontploffen.Ik eet dat als ontbijt met havermout, banaan en 4 rauwe eieren. Snel gemaakt en makkelijk mee te nemen.