Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal waar Gerard, ik heb ook nauwelijks meer wc papier nodigIk heb al heel lang katten om mij heen, resechte vleeseters bij uitstek. Ze krijgen zo veel mogelijk dierlijk voedsel. Ze hoeven na het poepen nooit iets af te vegen.
Nu eet ik sinds een half jaar uitsluitend carnivoor en hoef ook nooit iets af te vegen.
Ach ja, als vegan moet je vegen.
Helemaal waar Gerard, ik heb ook nauwelijks meer wc papier nodig![]()
En ja hoor, weer een video over zuivel in het carnivoor dieet en zuivel komt weer niet goed voor de dag. Zelf ben ik nu 1 week van de zuivel af (op de levertraan/boterolie na dan) dus kan er nog niet iets zinnigs over zeggen.
Geweldig! Ik wil ook helemaal geen seks met een koe!
Ik snap trouwens niet dat zout helemaal bovenaan de voedselpyramide staat er zit echt 0 voedingswaarde in.
Eiwitten worden vnl in de maag verteerd en er is veel maagzuur voor nodig. Maagzuur is zouzuur ofwel waterstofchloride. Chloride is een essentieel mineraal en dus alleen via voeding binnen te krijgen. Zout is natriumchloride. We hebben dat dus nodig om voldoende maagzuur aan te kunnen maken.
Want itt hoe het gebracht wordt, zijn oprispingen niet het gevolg van maagzuur dat naar bovenkomt, omdat je er teveel van hebt, maar, omdat je er een tekort aan hebt. Omdat de maag de eiwitten niet goed kan verteren, krijg je een antipersistaltische reactie.
Rennie doet weinig anders dan snel maagzuur creëren om dat op te lossen.
Zelf eet ik iets van 10-15 gram zout per dag.
Oh en de claim dat je er een hoge bloeddruk van krijgt. Dat zou zo maar kunnen, maar dan is zout de druppel die de emmer doet overlopen. De werkelijke oorzaak zit in de rest van de emmer en dat is een teveel aan fructose, dat blokkeert het enzym om nitride oxide op te kunnen nemen, wat je aderwanten soepel houdt. Als die stugger worden dan moet de bloeddruk omhoog om het bloed rond te kunnen blijven pompen.
Eet je die zooi niet dan is zout geen enkel probleem, maar van levensbelang, dus ik begrijp heel goed dat het op No 1 staat.
Ik dronk dat vroeger ook, ik vond het niet te drinken, net als brooddrank, dus daar ben ik toen mee gestopt.![]()
Sole: is Keltisch zeezout drinken gezond? – Vitakruid.nl - Vitakruid.nl
Sole is een populaire drank van Keltisch zeezout en water. Welke voordelen kent het voor de gezondheid? Lees hier of Keltisch zeezout drinken gezond is.www.vitakruid.nl
Heb je een onderbouwing waarom het ongezond is?Gedestilleerd water drinken is m.i. zeer ongezond, ongeacht of je naderhand weer mineralen toevoegt. Zelf drink ik geioniseerd water.
Bekijk bijlage 37794
Mike