edwin
Well-known member
Wordt " aandachtshoer" hier goedgekeurd?
Dat is gewoon een Haags woord voor iemand die graag aandacht krijgt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wordt " aandachtshoer" hier goedgekeurd?
Als dit het geval is dan zouden de mensen in de ijstijd veel last hebben gehad van poliepen. Ik zou als ik jou was dat verhaal niet serieus nemen en gewoon lekker veel vlees eten. Ik eet zelf een kilo vlees per dag en daar wordt ik erg blij van. Al het bewerkte vlees zou ik gewoon laten staan, waarom zou je vleeswaren eten als je een lekkere steak kan eten. Eet gewoon tot je vol zit dan heb je ook geen behoefte meer aan andere dingen.Jeroen dit is een stuk tekst waar het over ging .
Voeding en leefstijl
Ook ongezonde voeding en een ongezonde leefstijl kunnen bijdragen aan het ontstaan van poliepen.
De belangrijkste risicofactoren zijn:
Wat is jouw mening hierover?
- Eten van veel rood en bewerkt vlees
Mensen die veel vlees eten, hebben een grotere kans op poliepen. Vooral rood vlees zoals rundvlees, varkensvlees, lamsvlees en geitenvlees, en bewerkt vlees zoals vleeswaren en worst, verhogen het risico.
Mijn zorgen liggen momenteel op een heel ander vlak.
Dat wil ik eerst oplossen.
Mijn zorgen liggen momenteel op een heel ander vlak.
Dat wil ik eerst oplossen.
Wat is anders de functie van een forum voor jou?Sinds wanneer gaan anderen voor mij beslissen dat ik moet antwoorden ja of nee.
Ik deed dat bij de Nylander in workum maar die heeft zijn koeien gevaccineerd tegen blauwtong dus nu ga ik de boter kopen bij Matthijs de Haan in Ingen.
Sinds wanneer gaan anderen voor mij beslissen dat ik moet antwoorden ja of nee.
Je zet dit forum constant vol met jouw ellende. Je vraagt soms om hulp, Jeroenski reageert op een hulpvraag, vraagt jou later hoe het gaat en dan reageer je daar niet op? En dan kom je nu met deze reactie?
Ik kan echt niet tot een andere conclusie komen dan dat je niet geholpen wilt worden. Je doet dit voor de aandacht en om zielig gevonden te worden. Je schrijft dit forum vol met dingen die voor anderen helemaal niet interessant zijn, zoals je “succesjes op de wc”. Je schrijft berichten in topics die daar niks mee te maken hebben, om zoveel mogelijk te vervuilen. Met aangeboden hulp doe je niks. Je blijft liever hetzelfde pad bewandelen zoals je dat al 15 jaar doet in de hoop dat je nu wel op de juiste bestemming komt. Je loopt al 15 jaar in een cirkel en denkt elke keer ergens anders uit te komen, maar een cirkel blijft een cirkel. Heb je dat nou echt niet door?
Je zet dit forum constant vol met jouw ellende. Je vraagt soms om hulp, Jeroenski reageert op een hulpvraag, vraagt jou later hoe het gaat en dan reageer je daar niet op? En dan kom je nu met deze reactie?
Ik kan echt niet tot een andere conclusie komen dan dat je niet geholpen wilt worden. Je doet dit voor de aandacht en om zielig gevonden te worden. Je schrijft dit forum vol met dingen die voor anderen helemaal niet interessant zijn, zoals je “succesjes op de wc”. Je schrijft berichten in topics die daar niks mee te maken hebben, om zoveel mogelijk te vervuilen. Met aangeboden hulp doe je niks. Je blijft liever hetzelfde pad bewandelen zoals je dat al 15 jaar doet in de hoop dat je nu wel op de juiste bestemming komt. Je loopt al 15 jaar in een cirkel en denkt elke keer ergens anders uit te komen, maar een cirkel blijft een cirkel. Heb je dat nou echt niet door?
Nou, maar ik leef al een tijdje min of meer steeds maar doorlevend en ik zie er nu best wat anders uitDat is precies wat ik bedoel. Je kan niet veranderen door te blijven doen wat je altijd deed. Romagi denkt dat wel te kunnen.
Nou, maar ik leef al een tijdje min of meer steeds maar doorlevend en ik zie er nu best wat anders uit
Voor de creatievelingen:
Carnivoor recepten - Puur Primal
Welkom op dé plek voor heerlijke carnivoor recepten! Of je nu net begint aan het carnivoordieet of een doorgewinterde carnivoor bent, hier vind je een uitgebreide selectie van maaltijden die je smaakpapillen én je lichaam zullen verwennen. Het carnivoordieet draait volledig om vlees, vis...puurprimal.com
Is bananenbrood carnivoor? Is appelgebak carnivoor? Tostito's van bakbanaan?Voor de creatievelingen:
Carnivoor recepten - Puur Primal
Welkom op dé plek voor heerlijke carnivoor recepten! Of je nu net begint aan het carnivoordieet of een doorgewinterde carnivoor bent, hier vind je een uitgebreide selectie van maaltijden die je smaakpapillen én je lichaam zullen verwennen. Het carnivoordieet draait volledig om vlees, vis...puurprimal.com