Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik kreeg vandaag te horen van iemand die een kennis heeft zitten op de opleiding journalistiek.

Die is verteld door een docent dat journalist zijn betekent het nieuws dus de feiten omdraaien ...

Dat dit naar buiten komt is helder dat ook daar mensen zitten die dat dus niet meer accepteren en op zoek gaan naar andere media die wel de feiten zoals ze zijn willen kenbaar maken.

Me dunkt dat er weer mensen zijn die het vak van journalistiek weer de waarde willen geven die het verdient en het begrip onderzoeks journalist weer de waardering krijgt die het toekomt.

Ze hebben gelukkig geen excuus meer om het niet te doen er zijn links en rechts erg goede kranten bij gekomen om dr steentje bij te dragen.

f35ud7aywsiazmsnkc4t90ai4tz60hqh.jpg

De OPN de nieuwe krant onafhankelijke pers Nederland is uit en vol goede info , gr Assie , Ps bij mij verkrijgbaar .

Ik ben reeds lang geleden gestopt met hem te volgen. De reden was toen al dat hij zich tegen FvD keerde.

Mike

Juist goed nieuws. Des te sneller klimt het legale team van Trump middels beroepen op naar het Hooggerechtshof!

Mike

Er stta het hooggerechtshof

Het hooggerechtshof in de Amerikaanse staat Pennsylvania heeft zaterdag besloten dat 2,5 miljoen uitgebrachte briefstemmen niet ongeldig worden verklaard. Dat meldt The Washington Post. Het kamp van president Donald Trump had daar om gevraagd.

Dorothé

Dat is het Supreme Court van de staat PA, ik bedoel het Federale Hooggerechtshof. Die gaan over 'the law of the land' (Constitution) en daar heeft Trump een 6-3 meerderheid.

MIke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan