Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Peter Grootswagers, je weet wel die timmerman die met het RIVM belde en werd ontkend door factcheckers van de overheid, liet het er niet bij zitten, zelfs op zijn factuur van de provider was het telefoontje niet te zien. Nou, de onderste steen is boven gekomen. Luister naar zijn verhaal https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=m7k-GGtLiiw

Is dit iets voor Burgerfront om aan te spannen? zij hebben er verstand van.

Ja hoor, daar gaan we weer...

Ollongren zei ook dat ‘er geen ministerie van waarheid’ komt. “Het is heel erg lastig. We willen niet dat de overheid het doet. We willen geen ministerie van waarheid. Dat kan niet. Dus we willen dat de journalisten het doen. Journalistiek is eigenlijk de beste onafhankelijke partij om dit soort dingen aan de kaak te stellen en te signaleren. Maar de sociale mediaplatforms zullen wel een verantwoordelijkheid moeten nemen.”

https://www.ninefornews.nl/naargeestige-ollongren-d66-pleit-voor-nog-meer-censuur/

Mijn voorspelling: ze gaan ons vlak voor de kerst vertellen dat we helemaal niemand thuis mogen ontvangen. En dat is precies wat er nodig is om de mensen wakker te schudden!
Ik weet wel zeker dat we voor de kerst nog een persco krijgen. Duitsland doet het ons voor.

Ja, en ik vermoed ook wel dat de regels dan veel scherper zullen zijn.

Maar dan nog zullen de schellen niet van de ogen vallen.

Ik denk dat de massa alleen ontwaakt als ze het op TV zien en het door de MSM en de politiek zelf medegedeeld wordt.

Daar zijn we nog lang niet. Als je ziet hoe ze liegen over Trump. Eigenlijk denk je dan bij jezelf: Prima, laat ze nog meer liegen, dan graven ze nog meer hun eigen graf.

De Elite zal zijn hand nog meer gaan overspelen. Nu hadden ze steeds een boodschap van veiligheid, ze doen het voor ons, voor de zorg, voor de ouderen..

Afgelopen persconferentie begon Rutte met een emotionele mededeling dat er velen niet meer aan de kersttafel zouden zitten omdat ze door Corona gestorven zijn. Wat een druk.

Toen hij het had over mogelijk strengere maatregelen, klonk dat niet meer vriendelijk maar dreigend, boosaardig. Ze beginnen dus hun gezicht te veranderen naar boos als we niet doen wat ze zeggen.

En nog zal de massa het niet zien. Ik maak me geen illusies meer.

Nu zal dat thema van de horeca uit gaan komen en dan wordt er ook weer een draai aan gegeven. Net zoals de niet werkende pcr-test. Ondertussen is dat toch al wel uitgelekt, maar zelfs onder de massa die dat nu weet, kraait er uiteindelijk geen haantje naar. Als je ze confronteert met het feit dat daar de maatregelen op zijn gebaseerd, dan wordt er niet op ingegaan en het beleid gewoonweg verdedigd.

Ja, ik heb nu nog een betere versie. Ik heb mijn vader 2 keer een artikel laten zien over massahypnose. Bij het eerst artikel gaf hij aan zich er in te herkennen. Bij het 2e artikel, vond hij dat hij daarin de complotdenker duidelijk herkende. Nu wordt mij steeds voorgeworpen dat ik in een hypnose zit.

Ja, zo staan we er voor.

Dorothé

Hoeveel vaccinaties moeten er wel genomen worden?

En ze beginnen met ouderen die zeer zwak zijn, zo zwak dat ze al met een been in het graf staan. Tja, als die symptomen krijgen en eraan sterven, is er geen enkele claim te halen, want ze zijn door ouderdom gestorven.
Bij corona geldt dat niet, dat moet kost wat kost vermeden worden bij hele zwakke ouderen. Want stel je voor dat ze eraan zouden sterven.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan