Verrassend in het NRC
"Als de coronapas nu niet wordt afgeschaft, wanneer dan wel?"
"Als de coronapas nu niet wordt afgeschaft, wanneer dan wel?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
When you're woke you go broke...Bekijk bijlage 7808
X22 Report Official
NEW - Rumble makes offers Joe Rogan: Switch to our platform and get $100 million "bucks" over four years. Rumble SPAC jumps 17%. @disclosetvt.me
Waarschijnlijk is het vele ontgaan, maar het nieuws van het jongetje Rayan uit Marokko, die naar zeggen in een put is beland en enkele dagen geleden overleden is, is wereld wijd in de media verspreid. Onder anderen de Paus, verschillende leiders van landen en beroemdheden hebben hun stem laten horen.
Allereerst ervan uitgaande dat het jongetje werkelijk is overleden, een tragische gebeurtenis voor de ouders en familie van dit jongetje.
Maar vanaf het eerste moment dat ik dit "nieuws" hoorde, gingen al wat alarmbellen bij mij af.
De reden daarvan is, dat hoe erg dit ook is, soortgelijke ongelukken dagelijks gebeuren en nationaal nieuws niet eens halen, laat staan international. Waarom in dit specifieke geval wel enorm veel internationale aandacht en dan nog uitgerekend in en klein dorpje? Reden genoeg om al vraagtekens te hebben.
Volgende zaken, maken het helemaal al verdacht: Het jongetje is volgens officiële berichten 5 jaar, uit de put gehaald op 5 februari, 5 dagen nadat hij in de put is gevallen.
De simpsons heeft een aflevering die verdacht veel op de situaties lijkt, enige verschil is dat het jongetje daar niet overleden is.
Word de wereld afgeleid van iets wat elders aan de hand is? En hebben we hier te maken met magie/ duivelse offer die is uitgevoerd, gezien de getallen reeks?
Een ding kan ik met zekerheid zeggen uit eigen ervaring, ik hoor veel mensen er over spreken, thuis op werk en mensen die slecht hebben geslapen vanwege dit hele gebeuren.
Hypnose (door magie) ?
Hoe dan ook, het minste wat er over gezegd kan worden is dat het heel verdacht is dat uitgerekend nu wereldwijd zoveel media aandacht is voor dit gebeuren. Mijn vermoede is dat dit misbruikt word voor massa hypnose...oordeel zelf
Komt Trump dan op de truitje van Barca ? Spotify heeft deal met Barca voor ca 100.000.000/jaar. Linkse club, met linkse deugtrainer (Open Society van Soros)Spotify will collapse under its weight or being acquisitioned by Trump.
Barca ken ik niet is dat belangrijkKomt Trump dan op de truitje van Barca ? Spotify heeft deal met Barca voor ca 100.000.000/jaar. Linkse club, met linkse deugtrainer (Open Society van Soros)
Barcelona, voetbal, neen is niet belangrijkBarca ken ik niet is dat belangrijk