Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Volgende week komt Truth Social online,Gab is toch dat extreem rechtse bolwerk, daar wil ik echt niets mee te maken hebben, is er niets beters..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgende week komt Truth Social online,Gab is toch dat extreem rechtse bolwerk, daar wil ik echt niets mee te maken hebben, is er niets beters..
Ja een beetje Trumpiaanse rare dingen volgen dat doe ik hier alVolgende week komt Truth Social online,
Trump is geen Hunter Biden.Ja een beetje Trumpiaanse rare dingen volgen dat doe ik hier al
Of komen doe filmpjes van Trump mrt die Russische prostituees daarop
Trump is idd geen huntel Biden, maar in Den beginne was, dat wel een democratisch dingetjeTrump is geen Hunter Biden.
Komt me bekend voorJe hebt onze regels overtreden. Om die reden is je account geband. Complotten en desinformatie hebben geen plek op NUjij. Je kunt niet langer reageren, reacties goedkeuren of rapporteren. Over een ban kan nooit gecorrespondeerd worden.
Jij ook al?Komt me bekend voor
Ik kwam met feiten van het RIVM griep doden tegenover corona doden zonder onderliggende kwalenJij ook al?
Ik heb enkel gewaarschuwd dat het RIVM in voorbereiding zijnde tribunalen niet zal ontspringen, verwijzend naar de clip van de 2e dag van de Grand Jury.
Wat zou dat kunnen betekenen?Merkwaardig dat dit boek (Bloodlines of the Illuminati, Fritz Springmaier) op de site van de CIA staat:
Fritz Springmeier - Wikipedia
en.wikipedia.org
Volgende week komt Truth Social online,
Volgens de Amerikaanse Apple app Store 21 febr.Ik meende laatst te lezen eind maart pas...
De waarheid laat nog even op zich wachten..
Je hebt onze regels overtreden. Om die reden is je account geband. Complotten en desinformatie hebben geen plek op NUjij. Je kunt niet langer reageren, reacties goedkeuren of rapporteren. Over een ban kan nooit gecorrespondeerd worden.
Volgens de Amerikaanse Apple app Store 21 febr.
Dan nog met een verspreking...CEO Nunes over the launchdate van TRUTH
Het zal iig voor eind maart rolling zijn
Devin Nunes to Newsmax: Truth Social Building 'From the Ground Up'
Former Rep. Devin Nunes, R-Calif., told Newsmax on Wednesday that due to complications arising from building a Big Tech competitor ''from the ground up,'' the release of Truth Social will be postponed from late February to the end of March.www.newsmax.com
Springmeier is een CIA-agent. Misschien is de CIA zo arrogant dat ze denken dat niemand voor zo'n conspiracy op de CIA-site kijkt of dat CIA het verhaal verdraaid.Wat zou dat kunnen betekenen?