Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat niet alleen "het-niet-kritisch-zijn" van de deugdmensen de oorzaak is van alles.
Volgens mij is de allergrootste boosdoener dat men via de media en de politiek de boodschap gegeven heeft dat alles wat o.a. wij ook hier zeggen (thema's rond de vaccinatie, de LGBTQ, de oorlogen etc.) nepnieuws, onzin, gevaarlijk, wappies enz. is.
Ze hoeven eigenlijk helemaal geen censuur toe te passen, dat doen de mensen, de artsen en noem maar op, gewoonweg al zelf. Niemand durft ervoor uit te komen dat klachten met de prik samen zouden kunnen hangen omdat men bang is onder de wappies geschaard te worden of als men arts is, is men bang schade betreffende zijn carrière op te lopen.
Dus mensen zeggen al dat iets onzin is als het uit onze hoek komt, terwijl ze soms helemaal niet weten wat er gezegd wordt. Erger nog, ze weten niet eens of iets uit onze hoek komt, maar omdat wij het zeggen en het iets is wat als negatief ervaren wordt, wordt het al afgekaatst. Ze luisteren gewoonweg niet. Dus als wij iets aandragen over de vaccins en het zelfs in de media verschijnt, dan doet men nog alsof dit onzin is en niet echt belangrijk is.
Dit is de allergrootste negatieve verdienste geweest van het als onzin neerzetten wat wij zeggen.
Wij worden al op voorhand als onzinverspreiders gezien; 'oh, ja dat zeggen jullie, dat is niet bewezen dat is complotnieuws'. En dan kun je geen kant meer op. Wat je ook aandraagt wordt meteen neergezet als complotnieuws.
Vaak wil men dan niet de gehele tijd onaangenaam naar ons reageren en dan is de slogan: Waar maak je je allemaal zo druk om. Dit impliceert dan dat het allemaal niets voorstelt.
Men wil niet met negatief nieuws wat dan inhoudt dat de overheid/WHO/RIVM/OM/NOS gelogen heeft geconfronteerd worden. Men leeft liever zo verder als voorheen. Dus negatief nieuws betreffende het klimaat/oorlogen etc. dat kunnen ze wel verdragen, maar wat wij doen is negatief nieuws over de nieuwsbrengers en dat is onacceptabel.
En men is dus ook bang zelf in de groep van de wappies geschaard te worden. Alles liever dan dat.
En dan speelt het ego, dus gezichtsverlies nog een rol als ze toegeven.
Dus angst (voor buiten de groep te vallen), luiheid, angst (als de overheid en Co het niet goed met ons voorhebben) en trots.

Dorothé
Waar me dit aan doet denken:
Als er iemand gepest wordt, dan durft niemand het aan om voor die persoon op te komen. Iedereen doet gewoon mee en denkt verder niet na. Ze hebben angst om de groep te verliezen en zelf het offer van pesterijen te worden. Zolang ze blijven meedoen blijven ze deel van de groep en gewaardeerd. Ook willen ze niet toegeven dat ze mee gepest hebben, want de verantwoording lag ja uiteindelijk bij de pestkop.

Dorothé

LA TIMES ON IT’S DEATHBED — WHAT GOES AROUND COMETS AROUND!

The LA Times laid off 20% of its staff which includes about 115 journalists. The @latimes has slandered me, lied about Pizzagate and covered up for elite pedophiles for years!

In 2018, they wrote an article calling me a “self-described journalist”. The irony of this, is that I worked for the Tribune — their former parent company — as a journalist for a decade and my record there was impeccable. They know this but don’t care. It goes to show that their hit piece against me had extremely malicious intent!

The LA Times also ran cover for Chrissy Teigen when I called her out for posting pro-pedophile tweets and exposed her ties to child sex trafficking.

The LA Times lied and said I deleted multiple tweets to avoid a lawsuit from @chrissyteigen and John Legend. This is false! Twitter forced me to remove one tweet to keep my account active and no other tweets were deleted. I actually doubled down and exposed her and John even more in tweets after their fake threats to sue me. I do not cave, back down or bend a knee to anyone — especially demons! Finally, it was Teigen — not me! — who ended up turning her account to private and deleted boatloads of tweets! Teigen deleted literally tens of thousands of tweets — it’s that bad! — after people caught on to the fact that she has a long history of promoting pedophilia in many tweets that are beyond sick and horrifying!

So now all these propagandists at the LA Times who slandered real journalists like me are losing their jobs. Karma certainly is a bitch — don’t let the door hit you on the way out, assholes!

Mike

200 DUITSE JOURNALISTEN WORDEN AL JAREN DOOR OVERHEID "GEKOCHT"

Op 09.03.2023 is via bepaalde media uitgelekt hoe smerig de overheid te werk gaat om het publiek te manipuleren.
Ze " kopen " journalisten die bovenmaats royaal vergoed worden voor prestaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met hun beroep om ze in hun zak te steken.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt?

Bijna alle federale Duitse ministeries zouden journalisten ingehuurd hebben om betaalde diensten te verlenen.
Daarmee plegen ze direct – of indirect – een inbreuk op de onafhankelijkheid van de vierde macht.
Het was de Bondsdag zelf – het parlement in Berlijn – die bekend maakte dat tweehonderd Duitse journalisten door de overheid vorstelijk worden betaald. Ze zouden gemiddeld voor zo’n vijfduizend euro per maand op de pay-roll staan.
De Duitse overheid kwam niet uit eigen beweging met die bekentenis, maar omdat de rechtse oppositiepartij Alternative für Deutschland (AfD) hierover kamervragen gesteld.

“Uit de cijfers van de federale regering blijkt dat er een aanzienlijke stroom overheidsgeld rechtstreeks in de portemonnee van individuele journalisten terechtkomt.
Sinds 2018 is er zo'n 875.000 euro gevloeid naar journalisten van ARD, ZDF, Deutschlandradio en Deutsche Welle. De overheid betaalde deze journalisten voor taken als moderatie, spreekbeurten, mediatraining of gewoon het bijwonen van een paneldiscussie”, aldus een persbericht van de woordvoerder van het mediabeleid van de AfD-fractie in de Bondsdag, Martin Renner. “
Ook journalisten van particuliere kranten, tijdschriften en de grote particuliere omroepen als SAT.1, RTL, Pro Sieben en n-tv kregen een mooie vergoeding voor hun diensten. Hier maakte de federale overheid in dezelfde periode zo'n 595.000 euro over.
Tot de begunstigden behoren ook vertegenwoordigers van de 'kwaliteitspers' zoals de FAZ, Süddeutsche Zeitung, Der Spiegel en Die Zeit.”

Bijna alle federale ministeries hebben journalisten ingehuurd om betaalde diensten te verlenen, waaronder - bijvoorbeeld - Linda Zervakis, presentatrice van Pro Sieben van de Federale Kanselarij, voor het 'modereren van een gesprek met de bondskanselier' Olaf Scholz in juni 2022.
Mevrouw Zervakis was verantwoordelijk voor dit interview en een andere moderatie en werd hiervoor met meer dan 12.000 koninklijke euro’s beloond.

De verslaggevers van grote publieke zenders als ARD, ZDF, WDR, Phoenix en Deutsche Welle werkten voor diverse ministeries, van Financiën, Werkgelegenheid, Verkeer, Justitie, Milieu en Ontwikkelingssamenwerking, alsmede voor de douane. Meestal kregen ze een extraatje voor presentatie- of mediatraining.
In totaal ging het om zo’n anderhalf miljoen euro. In de corona-crisis werd verder 145 miljoen euro voor advertenties van de overheid betaald.

Denkt u dat Duitsland een apart geval is en dit in Nederland en België niet gebeurt?
Hoe komt het, denkt u, dat we sinds de pandemie in 2020 in België en Nederland vrijwel geen kritische journalisten meer horen en zien maar enkel nog een poel van kwakers die met uitgestreken gezicht het overheidsnarratief brengen en alle kritische stemmen die daar tegen in gaan verketteren en verpletteren ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan