Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Britton, a renowned zoologist, was sentenced at the Supreme Court of the Northern Territory, Australia, by a judge who had to warn the gallery that details of his offences could cause a "nervous shock".
Toegift:
Het zijn ook de mensen die zich laten absoberen, hypnotiseren en conditioneren door de media.
Het is een energetische wisselwerking, of dealer en verslaafde: media is heel verslavend.
In een column in het weekblad Humo schreef Brusselmans vorige week: “Ik zie een beeld van een huilend en schreeuwend Palestijns jongetje dat helemaal buiten zinnen om z’n onder het puin liggende moeder roept, en ik beeld me in dat dat jongetje m’n eigen zoontje Roman is, en de moeder m’n eigen vriendin Lena, en ik word zo woedend dat ik iedere Jood die ik tegenkom een puntig mes los door de keel wil rammen.”