Chemtrails

De laatste dagen ook veel last gehad van climate change-koorts met veel niesbuien 🤧
Kanniewachten op de mondkapjesplicht zodat we het samen dragelijker maken voor iedereen ! 😷😷😷

1693735073190.png

Geen zondagverlof vandaag voor het climate change team.

Perfecte weersomstandigheden voor flink wat extra kunstmatige 'climate change' komende week/weken.
Hoge luchtvochtigheid - door verdamping van de regen van de laatste weken en een kunstmatig verhoogde waterstand - in combinatie met kunstmatig gecreëerde 'chemtrail-sluierbewolking' zorgen voor een lokaal verhoogde temperatuur en een benauwende atmosfeer.

Komende september gaat hiermee waarschijnlijk de boeken in als warmste september 'ooit'.
Doel bereikt.

De laatste dagen ook veel last gehad van climate change-koorts met veel niesbuien 🤧
Kanniewachten op de mondkapjesplicht zodat we het samen dragelijker maken voor iedereen ! 😷😷😷
Nou zonder grap, ben een tijdje in de tuin geweest en heb nu hoofdpijn.

Of het zijn de zorgen over het klimaat, geeft ook stress natuurlijk. Want ja blijft de aarde nog wel bestaan voor onze kinderen en kleinkinderen als het zo doorgaat.

Nou zonder grap, ben een tijdje in de tuin geweest en heb nu hoofdpijn.

Of het zijn de zorgen over het klimaat, geeft ook stress natuurlijk. Want ja blijft de aarde nog wel bestaan voor onze kinderen en kleinkinderen als het zo doorgaat.

Ben je al bij een klimaatpsycholoog geweest?
Ik denk dat je in een klimaatdepressie zit veroorzaakt door de klimaatnoodtoestand.

Gistermiddag zat de lucht weer potdicht (Gelderland). Het was zelfs iriserend. 's Avonds was het gezakt en lag het als een dikke mistdeken over het land. Sindsdien wat ademhalingsklachten en ook van anderen hoor ik dat ze weer meer klachten hebben dan normaal :(😠

Ze hebben wel enorm veel voorraad zeg, ze blijven doorgaan en dat al vanaf vanochtend 7.15
Volgens mij ligt die warmte koepel momenteel over heel NL. Ben benieuwd of het ergens wel helderblauw is..

Ze hebben wel enorm veel voorraad zeg, ze blijven doorgaan en dat al vanaf vanochtend 7.15
Volgens mij ligt die warmte koepel momenteel over heel NL. Ben benieuwd of het ergens wel helderblauw is..

Ik was net op het fietspad tussen Monster en Kuikduin met uitzicht op de zee. Zo ver als ik kon kijken zag ik alleen maar smurrie in de lucht. En ook die verschrikkelijke windmolens op de Noordzee.

Zou de voorraad nu op zijn ?
De lucht is hier nu helemaal blauw en vannacht was het hier niet al te warm 😀

In het westen zijn wel wat kleine strepen te zien. Het lijkt vanuit het zuiden bij Rotterdam te komen. Het is niet veel, maar helemaal blauw is het (nog) niet.

Zou de voorraad nu op zijn ?
De lucht is hier nu helemaal blauw en vannacht was het hier niet al te warm 😀
Ze zullen ook wel troep sproeien wat wolken oplost. Deze week is het blijkbaar weer de bedoeling dat alles uitdroogt.

• Wow
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan