Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat zijn heel lokale hittekoepeltjes
Zal buurman vragen ze ONMIDDELIJK ! te verwijderen.Als de hitte uit die koepels ontsnapt hebben we een enorm probleem.
Nou zonder grap, ben een tijdje in de tuin geweest en heb nu hoofdpijn.De laatste dagen ook veel last gehad van climate change-koorts met veel niesbuien
Kanniewachten op de mondkapjesplicht zodat we het samen dragelijker maken voor iedereen !
Vandaar ineens een weeklang kunstmatige hitte ik zat al in de herfst sferen
Ja, helaas nog even puffen in de kunstmatige maxi-broeikas NLVandaar ineens een weeklang kunstmatige hitte ik zat al in de herfst sferen
Nou zonder grap, ben een tijdje in de tuin geweest en heb nu hoofdpijn.
Of het zijn de zorgen over het klimaat, geeft ook stress natuurlijk. Want ja blijft de aarde nog wel bestaan voor onze kinderen en kleinkinderen als het zo doorgaat.
Ze hebben wel enorm veel voorraad zeg, ze blijven doorgaan en dat al vanaf vanochtend 7.15
Volgens mij ligt die warmte koepel momenteel over heel NL. Ben benieuwd of het ergens wel helderblauw is..
Zou de voorraad nu op zijn ?Ze hebben wel enorm veel voorraad zeg, ze blijven doorgaan en dat al vanaf vanochtend 7.15
Volgens mij ligt die warmte koepel momenteel over heel NL. Ben benieuwd of het ergens wel helderblauw is..
Ze zullen ook wel troep sproeien wat wolken oplost. Deze week is het blijkbaar weer de bedoeling dat alles uitdroogt.Zou de voorraad nu op zijn ?
De lucht is hier nu helemaal blauw en vannacht was het hier niet al te warm
Hopelijk geen - zogenaamd 'spontane' 'climate change' - bosbranden daardoorZe zullen ook wel troep sproeien wat wolken oplost. Deze week is het blijkbaar weer de bedoeling dat alles uitdroogt.