Jawel, je ziet de maan wel als je flink inzoomt!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier hebben we inmiddels een gezellige streepjeslucht, ook wel sluierbewolking genoemd in de volksmond
Jazeker, prachtig. En het wordt vannacht mistig maar dat heeft vast niks met de streepjes te maken..Ja mooi he. Ik heb er weer van genoten.
En "kans" op smogJazeker, prachtig. En het wordt vannacht mistig maar dat heeft vast niks met de streepjes te maken..
Klopt hier ook en gisterochtend idem. Er hangt iets vreemds in de lucht, dat is zeker.In Overijssel en Gelderland overdag overal een witte waas, 's avonds wederom dichte mist en het ruikt buiten chemisch. Niet normaal dit
Noord-veluwe hele dag al een dikke laag uitgewaaide baggerzooi in de lucht.Hier ook een bewolkte lucht maar de strepen zie ik nog wel er doorheen.
Het stinkt buiten EN in huis.
Hebben jullie ook last van prikkende ogen? Komt dat door de chemtrails misschien? Ik dacht eerst dat het scherm van m'n tablet wat fel stond, maar ik gebruik altijd de nachtstand om m'n ogen te beschermen. Het zal wel over gaan maar lastig is het wel.
Meerderen met klachten nu, ook benauwdheid en hoofdpijn. Het valt op, na "mist" heeft men vaker klachten.Hebben jullie ook last van prikkende ogen? Komt dat door de chemtrails misschien? Ik dacht eerst dat het scherm van m'n tablet wat fel stond, maar ik gebruik altijd de nachtstand om m'n ogen te beschermen. Het zal wel over gaan maar lastig is het wel.
ja, hier precies zoHebben jullie ook last van prikkende ogen? Komt dat door de chemtrails misschien? Ik dacht eerst dat het scherm van m'n tablet wat fel stond, maar ik gebruik altijd de nachtstand om m'n ogen te beschermen. Het zal wel over gaan maar lastig is het wel.
Hoor net van mijn broer dat zijn zoontje ook de klachten heeft die hierboven worden genoemd. Hij ziet nu verband met die chemtrails/mist. Elke keer krijgt hij deze klachten als er veel gesprayd is..ja, hier precies zo