Chemtrails

Jazeker, prachtig. En het wordt vannacht mistig maar dat heeft vast niks met de streepjes te maken..
En "kans" op smog

In Overijssel en Gelderland overdag overal een witte waas, 's avonds wederom dichte mist en het ruikt buiten chemisch. Niet normaal dit 😠

In Overijssel en Gelderland overdag overal een witte waas, 's avonds wederom dichte mist en het ruikt buiten chemisch. Niet normaal dit 😠
Klopt hier ook en gisterochtend idem. Er hangt iets vreemds in de lucht, dat is zeker.
Ik heb last van chemische overgevoeligheid, me ogen jeuken bijv nu al ontzettend.

Hebben jullie ook last van prikkende ogen? Komt dat door de chemtrails misschien? Ik dacht eerst dat het scherm van m'n tablet wat fel stond, maar ik gebruik altijd de nachtstand om m'n ogen te beschermen. Het zal wel over gaan maar lastig is het wel.

Hebben jullie ook last van prikkende ogen? Komt dat door de chemtrails misschien? Ik dacht eerst dat het scherm van m'n tablet wat fel stond, maar ik gebruik altijd de nachtstand om m'n ogen te beschermen. Het zal wel over gaan maar lastig is het wel.
Meerderen met klachten nu, ook benauwdheid en hoofdpijn. Het valt op, na "mist" heeft men vaker klachten.

ja, hier precies zo :(

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan