Chemtrails

In het westen zijn wel wat kleine strepen te zien. Het lijkt vanuit het zuiden bij Rotterdam te komen. Het is niet veel, maar helemaal blauw is het (nog) niet.
Klopt dat zie ik hier ook hoewel het nu wel weer strakblauw is, prachtig ondanks de warmte waar ik slecht tegen kan. Van zo een blauwe lucht kan ik echt genieten.

Sinds het weekend heb ik van een paar bekenden gehoord dat ze ziek zijn.
Heeft zeker niks met de vieze lucht van de afgelopen dagen te maken? 🙄

Ze waren weer flink aan het sprayen een paar dagen geleden. Vooral in de avonden en s'nachts, maar dan heb je ook wat. Een zomer in september die we in augustus niet hebben gehad

Laatst bewerkt:
Hier komt er dit weekend een luchtshow.

Vrijdag en zatermiddag regen en onweer voorzien in de voormiddag
Zondag bewolkt

We zullen eens zien.

Sinds het weekend heb ik van een paar bekenden gehoord dat ze ziek zijn.
Heeft zeker niks met de vieze lucht van de afgelopen dagen te maken? 🙄
Net terug van vakantie. Zowel ik en in mijn gezin, maar ook op werk heel veel mensen verkouden/ziek, voornamelijk luchtweg klachten en verstopte neus. 100% dat het door het gesproei komt van afgelopen weken

Prachtig mooie blauwe hemel hier in Nijmegen. De warmte voelt ook natuurlijker aan, zoals de zomers vroeger waren. Doe mij maar vaker zo'n hittekoepel!

Als je goed kijkt zie je ook nog de maan. Mooi man, die platte aarde.😏

20230906_122640.jpg
Mike

Laatst bewerkt:
Misschien is de Maan wel een weerspiegeling van de platte Aarde.
Daar is idd een theorie over waarbij ervan uitgegaan wordt dat de maan een soort weerspiegelde kaart representeert van de aarde inclusief de werelddelen die zich voorbij de antartica ijsmuur bevinden waarop vervolgens op die kaart genavigeert kan worden.

Prachtig mooie blauwe hemel hier in Nijmegen. De warmte voelt ook natuurlijker aan, zoals de zomers vroeger waren. Doe mij maar vaker zo'n hittekoepel!

Als je goed kijkt zie je ook nog de maan. Mooi man, die platte aarde.😏

Bekijk bijlage 31080
Mike
Van hieruit was de maan vandaag ook goed te zien tot rond 13:30u toen een grote boom mijn uitzicht erop wegnam.

Hoek v Holland idem. Nu lijkt.het schoon maar vanochtend vroeg veel parallell getrokken strepen...
en de maan.

Bekijk bijlage 31118
Ja hier nu ook blauwe schone lucht. Ze hebben gedaan wat ze moesten doen denk ik maar.
De maan is al dagenlang overdag te zien, is dat gebruikelijk misschien voor de tijd vh jaar? Ik let er normaal niet zo op maar anderen attenderen mij er op.

20230907_134548.jpg
Nijmegen. In het echt zie ik de maan ook, maar volgens mij is het me deze keer niet gelukt om hem op de plaat te zetten.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan