Chemtrails

Ik heb me nooit afgevraagd wie de Chemtrails uitvoert.
De NAVO heeft hier blijkbaar een grote rol in gespeeld en is daar nu mee gestopt?
Wie vliegt er dan nu nog met zulke vliegtuigen boven Nederland?
De luchtmacht?
AIVD?
Vliegtuigen van privé ondernemingen?

Volgens mij zit het in de kerosine van zowel de burgerluchtvaart als de militaire. Bedenk dat Boeing, de maker van passagiersvliegtuigen waar gewone burgers van gebruik maken, ook militaire vlieguigen bouwt. Op 9/11 zagen we een drone ('flight 175') de South Tower binnen vliegen. Deze bevatte geen passagiers maar wel talloze bommen, het was een soort vliegende lucifer of lont. Deze is speciaal voor dit doeleinde gebouwd door Boeing, wat betekent dat men dit lang tevoren heeft gepland.

Mike

ik las net ergens dat er nog wel Chemtrails zijn (ik zei dus dat er sinds een aantal weken minder zijn) maar volgens die persoon zijn ze nu onzichtbaar voor ons, iemand iets bekend? Ik geloof er niks van - bangmakerij?

Een gedachte: In de scheepvaart heet het bunkeren geloof ik. Stookolie en kerosine wordt opgemengd met “andere vloeistoffen”/al het chemisch afval uit de industrie. Een “maas in de wet”. Stel dat dit met de kerosine voor vliegtuigen ook gebeurt? Wanneer de kerosine heel goedkoop is, wordt er geen afval bij gemengd? Of omdat het op z’n drukst is op Schiphol wordt er veelal “gewone” kerosine getankt nu die geen chemtrails veroorzaken? Of hebben andere landen dit ook ontdekt en wordt het wereldwijde afval ergens anders gedumpt in plaats van dat de oliereuzen en chemische industrie moeten betalen voor het verwerken van hun afval (dit verwerken gebeurt veelal niet en zo wordt dus kerosine en stookolie illegaal opgemengd)?

Minder autorijden en vliegen, minder vlees eten...: het zijn de meest voor de hand liggende manieren om klimaatverandering tegen te gaan.volgens wetenschappers 'terroristen'? is er nóg een methode: krijtpoeder in de stratosfeer brengen, zodat er minder zonlicht op de aarde valt. De methode is mogelijk effectiever, maar ook omstreden.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4803896/klimaatverandering-zonlicht-krijtpoeder-stratosfeer

Dus wat is er wáár van het verhaal over de krijtdeeltjes? Is er soms iets dat we niet mogen weten?

https://www.transitieweb.nl/chemtrails/sprookjes-uit-medialand-geoengineering-met-krijtdeeltjes/

Deze ochtend de meest helderblauwe hemel die ik me alleen maar kan herinneren uit mijn jeugd, ik word hier heel erg blij van!

Sowieso geen chemtrails meer gezien sinds ik de laatste keer een foto hier plaatste van de Nijmeegse hemel.

Mike

Prachtig en merk dat chemtrails of eigenlijk de afwezigheid ervan mij enorm raakt. Het weten van voortdurend te worden vergiftigd doet iets met mij. En ik denk heel herkenbaar bij iedereen die hier meeleest Gister was veel bewolking met soort hele fijne trapjes (haarp?)hier te zien. Niet goed. Zaterdag was prachtig blauwe lucht met spierwitte wolken. En zo meeste dagen afgelopen weken. Stemt zeer hoopvol met nog wel afwachtende houding/gevoel.

Vorige week dinsdag zag ik naar alle richtingen deze bijzondere wolkenformaties. Gewoon een beetje sluierbewolking denk ik. Woensdag was alles weer blauw. Vandaag schijnt de zon achter de wolken of misschien niet? Het is te bewolkt om iets blauws te kunnen zien.

Hier in Nijmegen begint het wat te betrekken, maar het ziet er nog steeds gezond uit hierboven:

Mike

Vanmorgen voor 6.00 uur was het kraakhelder en geen streepje aan de lucht.
Vanaf 8 augustus heb ik amper tot geen trails gezien.Dit is vandaag vanaf de Noord Veluwe.

08a5.jpg

...en eerder.

5e08.jpg

Als de lucht vol strepen zit en dichtwaaierd erger ik me daar ook aan. Van het Weekend een stuk gefietst en het kan verbeelding zijn maar het is alsof ik makkelijker adem.

Hier nog een live foto voor de vrolijkheid.

7fe8.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan