Chemtrails

Er zijn een aantal brandstoftoevoer storingen geweest op Schiphol. Het viel mij op dat deze samenvielen met minder of geen chemtrails.

De NOS vertelt meestal nooit de (volledige) waarheid. Zeker niet over dit soort onderwerpen. Was het misschien zo dat er een probleem was met de toevoer van kerosine die chemtrail chemicaliën bevat? En dat er is overgegaan naar "schone" kerosine?

Volgens Wikipedia:

De witte condenssporen, ook wel vliegtuigstrepen of contrails genoemd, zijn kunstmatige wolken die ontstaan uit de uitlaatgassen van vliegtuigmotoren. De verbranding van vliegtuigbrandstof laat een spoor van uitlaatgassen met veel waterdamp en roetdeeltjes achter. Daar het op grote hoogte zeer koud is condenseert de waterdamp. Er vindt wolkvorming plaats en het spoor wordt zodoende zichtbaar vanaf de aarde

Om 10 uur was de lucht nog blauw. Vanaf iets na 11 uur verschenen de strepen in de lucht. Is het om 11 uur ineens gaan vriezen op de hoogte waarop de vliegtuigen vliegen? Op 10km hoogte is de temperatuur ongeveer -50 graden Celsius. Het vriest daar dus altijd.

Ik ga https://www.flightradar24.com eens in de gaten houden. Daar staat bij de vliegtuigen aangegeven op welke hoogte wordt gevlogen. Als er vliegtuigen zijn die op dezelfde hoogte vliegen, maar ze laten niet allemaal een streep achter is bovenstaande theorie dus onzin.

Zo ziet het er in Nijmegen nu uit:

Normale sluierbewolking, geen vuiltje aan de lucht (letterlijk).

Mike

Ik zie nu dat ik op bovenstaande foto wel degelijk het begin van chemtrails heb vastgelegd. Zo ziet het er nu uit:

Of is dit normale sluierbewolking? Soms weet ik het niet meer.

Mike

Lijkt me gewone sluierbewolking....
Ik zag vanmiddag weer 1 "ouderwetse" chemtrail, haha dat is nu haast bijzonder!
Toch durf ik nog niet te vroeg te juichen hoor, we hebben in 2108 ook flinke periodes gehad zonder trails en toen kwamen ze toch weer.
Natuurlijk hoop ik dat SB en Q gelijk hebben en dat er nu echt een einde komt aan die vieze giftige strepen.

Nah ik denk dat het wel smurry is wat als sluiers in de lucht hangt. Gisteren op de namiddag hing het hier op de Noord Veluwe ook nadat er eerst wel een mooie lucht was. Ik had elke ochtend een foto gemaakt. En vanochtend 2 waarvan 1 toch een spoor laat zien. In de YT van SerialBrain2 werd gesuggereerd dat er ook stoffen worden gesprayed om de lucht te reinigen. Misschien is het dat wel wat we zien.

128b.jpg

8458.jpg

2a51.jpg

8251.jpg

2da0.jpg

3f2a.jpg

Hopelijk blijft het bij een enkele streep en wordt het niet zo'n dichte lucht als voorheen vaak te zien was.

Een strepenfestijn boven Den Haag en Delft.

Woensdag was het helemaal blauw. Gisteren waren er een paar strepen.
Is het ineens zo hard gaan vriezen op 10km hoogte, waardoor de waterdamp uit de vliegtuigmotoren bevriest? Oh nee, het vriest daar altijd 50 graden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan