Chemtrails

3e dag op rij trailvrij.
Apeldoorn

a17c.jpg

..wel even Je scherm draaien, Srry

Sinds zaterdag is de lucht boven Den Haag mooi blauw. Af en toe komt er een normale wolk voorbij, maar er zijn geen vieze strepen. Er wordt nog wel gevlogen boven Nederland.

https://www.flightradar24.com/51.51,4.49/7

Ik zag wel een kleine streep, maar die was na een paar seconden weg.
Er vliegt al een tijd een vliegtuig boven Den Haag. Het lijkt een verkenningsvliegtuig? Er wordt ook boven no-fly zones gevlogen.

D817-FC06-3206-40-E5-B761-89-C899-E45-A18.jpg

74-CB0-E49-ED72-4-B0-C-8-B5-E-359-D4304286-C.png

hier ook al 3e dag een prachtige blauwe lucht met af en toe (zaterdag vooral) spierwitte wolken. Nu er geen strepen worden getrokken, hebben we ook de wind uit een andere hoek. Oosten. Toeval of gevolg van geo-engineering dat we vanaf september bijna alleen maar regen en grijze luchten hebben gehad?!

Daar zat ik ook aan te denken Marijan. En dan die vreemde windvlagen zo ineens. Maar kan ook toeval zijn?

De lucht boven Den Haag is weer mooi blauw, met af en toe een korte streep die snel weg is.

photo-2020-03-24-09-51-31.jpg

hier ook weer een prachtige blauwe lucht in de Betuwe. Vanochtend zag ik wel wat bewolking maar helemaal weg nu.

vanmiddag helaas veranderd, ik zag weer vliegtuigen sproeien rond middag en lucht ging steeds dichter zitten.

.vanmiddag helaas veranderd, ik zag weer vliegtuigen sproeien rond middag en lucht ging steeds dichter zitten.

Klopt hier ook, Dat werd vanmorgen bij het weerbericht aangekondigd , hoge sluierbewolking vanuit het noorden.?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan