Chemtrails

ik zag net dit filmpje op FB, zon met 2e zon of planeet of ufoschip, weet het niet en verderop zie je ook nog allerlei "leven" in de lucht. Is gisteren opgenomen door iemand. Net met mijn zoon staan te kijken buiten, en ook hier beweging boven ons. Beweging en dan weer stilstaand...
&feature=share&fbclid=IwAR0PXBZnYa2WZvXfSoYuN1DV15k1rhubhbM0NxvH17lAj_oUCBgUJCZUah0

ja, hier in België ook ..
Al die metalen in de chemtrails zouden ook kunnen dienen om van mensen een permanent ontvangststation te maken, gemakkelijk te triggeren met al onze smartphones en die 5G.
Heb je gelijk de link met crowdcontrol en brainwashing.
Waarschijnlijk hebben die trails meerdere functies in één dus ..

Heb ik zelf nooit zo gerealiseerd. Zou idd zomaar zo kunnen zijn. in elk geval is de laatste tijd merkbaar dat de lucht schoner is. Het is niet alleen zichtbaar. Als je nu buiten bent kan men met recht zeggen dat je een frisse neus hebt gehaald.

Die kraaien zijn hier ook een paar avonden achter elkaar heel druk. Hier nu bij daglicht wederom helder blauwe lucht.

Kijk eens wat een mooie luchten. ?

6885-BBB7-E290-4-B9-C-AB5-F-3-EE357882-CD2.jpg

E86-B2-A1-E-E1-E4-4921-85-DD-A39-DA0-A835-D0.jpg

917-D8-E00-3-ABB-4996-8553-113430-F1-FF9-F.jpg

DC177680-DFB9-4-D99-A3-E6-C7-A68-B3-CA2-C8.jpg

91-B43321-E65-A-4648-BB4-C-1-E799-BAD4-FE4.jpg

C19562-FA-7-A21-4987-A7-D3-233-F927-AAB9-E.jpg

78-B07-F17-7320-4250-8-E22-0-D5-A09-DD81-B1.jpg

163-B80-B2-8840-4332-95-C8-56-C291482-D8-D.jpg

A965-C073-F72-C-4-C20-B706-861-A324-AE039.jpg

C8-DE1-B15-B0-A0-41-F2-8-FC8-EE6-DAC0928-CD.jpg

DE31-F25-C-9-D48-42-B6-B0-E3-53841-ACEEC06.jpg

jaa prachtige lucht weer vandaag! Ik wilde ook een foto plaatsen maar geen idee hoe ik dat moet doen haha. Ach het is hetzelfde plaatje als die van Johnny :- )

Die kraaien zijn hier ook een paar avonden achter elkaar heel druk.

Kraaien (of wellicht zijn het kauwtjed) vliegen graag aan het begin van de schemering in groepen luidruchtig van boomtop naar boomtop, dat is voor mij niet nieuw.

Wat mij wél opviel is de staticiteit! Ik dacht dat het aan m'n synthetische kleding lag, maar mijn haar en dat van m'n zoontje is ook statisch en sinds vandaag voel ik om de haverklap schokjes.

Bring it on!

Kraaien (of wellicht zijn het kauwtjed) vliegen graag aan het begin van de schemering in groepen luidruchtig van boomtop naar boomtop, dat is voor mij niet nieuw.

Wat mij wél opviel is de staticiteit! Ik dacht dat het aan m’n synthetische kleding lag, maar mijn haar en dat van m’n zoontje is ook statisch en sinds vandaag voel ik om de haverklap schokjes.

Ja, ik bedoel kauwtjes idd. Statisch geen last van. Behalve vorige week toen ik azijn als wasverachter had gebruikt. Dit merkte ik wel aan knetterende kleding. en schokjes idd.

Ik merk ook dat de vogels 's avonds langer actief zijn. Ik heb aan me raam een vogelhuisje hangen maar nog niet eerder meegemaakt dat er rond 22.30 uur nog vogels daaruit aten. Het viel wel op. Net als de luchten die zo helder zijn dat het bijna pijn aan je ogen doet.

Ja Binc, dat zien wij hier in Belgiê ook.
Van die statische elekticiteit heb ik ook ervaren maar dat kan met die hoge druk te maken hebben, denk ik.
Dat van die vogels heb ik ook al een paar maanden opgemerkt, beetje ongewoon ja.
Het lijkt of de natuur weer eventjes terug normaal doet en nu de échte toestand laat zien waarin het klimaat zich bevindt, en das volstrekt normaal, zelfs wat te frisjes ..
Wij hebben hier al dagen nachtvorst gehad, in maart alleen al zo'n 15 dagen en verscheidene keren sneeuw in de ardennen.
Ik vraag mij toch af of er niet zeer zeker een verband is met die chemtrails, die lijken het klimaatbeeld echt te verdoezelen ..
Het valt echt op dat zonder die trails het een stuk kouder en aangenamer weer is.

Weet je wat ook scheelt, denk ik; dat er amper gebunkerd wordt momenteel omdat er veel minder zeetankers varen (weinig import vanuit oa China; containerschepen varen nu vaak of vol heen, of vol terug maar niet vol retour!) en omdat de (stook)olie nu goedkoop is. Ook ligt de industrie gedeeltelijk stil dus minder restproducten: gif en chemisch afval. "Normaal gesproken" wordt stookolie volop opgemengd met alle chemisch afval uit de hele wereld. Dat is legaal in Nederland!
Dit geldt ook voor het opmengen van kerozine in vliegtuigen overigens.

'We gaan er nu vanuit dat bijna alle stookolie voor schepen is aangelengd met chemisch afval’, zegt politiewoordvoerder Ed Kraszewski. Dat blijkt ook uit controles. Het ontbreken van duidelijke regels rond de samenstelling van stookolie maakt het aanpakken van de milieucriminelen lastig voor politie en justitie. ‘Wanneer blijkt dat er chloor, benzeen of zware metalen inzitten, moeten we achterhalen wie het erin heeft gestopt en die aanklagen. De tanker zelf mag gewoon doorvaren en haar lading afleveren, want nergens staat dat het verboden is dat deze stoffen in de stookolie zitten’, zegt Kraszewski.

Volgens het KLPD verkopen afvalverwerkers chemisch afval en afgewerkte olie massaal door aan stookolieproducenten. De toevoegingen maken de stookolie vaak wat vloeibaarder en leveren als bestanddeel van de olie extra geld op. ‘De bedrijven ontvangen geld voor verwerking van chemisch afval en verdienen vervolgens geld door het als stookolie te verkopen. Zo verdienen ze dubbel en er zijn geen verwerkingskosten’, aldus Kraszewski. Het KLPD vermoedt dat internationaal opererende bendes betrokken zijn bij deze schimmige handel.'

Bovenstaande komt uit een SP-rapport van april 2013. Sindsdien is er NIETS veranderd (behalve dan dat de zwavel-uitstoot enigszins aan banden wordt gelegd): https://www.sp.nl/sites/default/files/130424_rapport_oliezwendel.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan