Chemtrails

Er gaan al filmpjes rond op social media over dingen die de afgelopen dagen in de lucht gebeuren. Maar aankomende nacht schijnt het nogal een bijzondere gebeurtenis te worden. Ik ga de proef op de som nemen en me wekker zetten vannacht om naar buiten te gaan en zelf te bekijken of ik dit kan waarnemen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/636420588/woensdag-om-04-00-uur-vuurbollen-in-de-lucht?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR3waBOrxFNDz9aj0tkeLps4T9WXXzqbvwhAjI1mmhYoIijQw0vbGFFNnEQ

Ben je ook een reptillian die de strepen mist? ?

Ik kan niet zo goed tegen veranderingen dus ben eerder een reptilliaanse autist?

Maar even mensen hoor wat een mooie schone lucht weer vandaag daar!

Oh interssant Binc, ben benieuwd wat je gaat zien!

Edwin moet wel omvallen van de honger nu die strepen al dagen niet zichtbaar zijn!

Ik ben ook benieuwd Sampjes. Ik ga het wel meemaken. En misschien is het vanavond al wel zichtbaar. Als er wat te zien is zal ik het filmen. Eerst maar eens zien of ik om die tijd me bed wel uit wil komen als de wekker gaat ?

Er gaan al filmpjes rond op social media over dingen die de afgelopen dagen in de lucht gebeuren. Maar aankomende nacht schijnt het nogal een bijzondere gebeurtenis te worden. Ik ga de proef op de som nemen en me wekker zetten vannacht om naar buiten te gaan en zelf te bekijken of ik dit kan waarnemen.

ik las ook al berichten, maar begrijp dat dit over Stargate gaat van Elon Musk, allemaal sattelietjes die in rijtjes de kosmos in worden geschoten

ik las ook al berichten, maar begrijp dat dit over Stargate gaat van Elon Musk, allemaal sattelietjes die in rijtjes de kosmos in worden geschoten

Oké. Vind het wel mooi om te zien. Men heeft het sinds het weekend over vallende sterren deze week. Mijn planning is om vannacht naar het strand te gaan hier een klein kwartier vandaan. Mits het haalbaar is om op te staan om die tijd.

Ik wil het liefst de hele dag naar de hemel blijven kijken?

@Binc, ben je nog wezen kijken vannacht? Sorry mijn slaap is daarvoor echt te heilig?

Nou nee, ik kan mezelf niet herinneren dat de wekker is gegaan. Dus waarschijnlijk was de drang tot slaap heiliger dan de wil om te gaan ?

@Binc, haha voor mij dus ook en juist tussen 4 en 7 slaap ik het diepst!

Romagi, ja bizarre mooi! Ik zei vanochtend tegen mijn kids het lijkt wel Mauritius zo mooi blauw?

Haha, dat je dat weet van jezelf wanneer je diep slaapt. Dat zou ik voor mezelf echt niet weten. Slapen is slapen voor mij.

Ja, dat denk ik idd al weken bij mezelf over de blauwe lucht. De lucht ziet eruit als wanneer je op vakantie bent. Viel mijn ook al op. Evenals de avonden trouwens zo helder.

Er gaan al filmpjes rond op social media over dingen die de afgelopen dagen in de lucht gebeuren

Niets over gelezen ? Trouwens deze week helemaal niet zoveel, een soort pauze had ik ? dus een hoop in te halen!
Maandagavond in het zuiden, links van Venus (dat is toch Venus?) zag ik een flikkerende
"ster". Ik pakte mijn te kleine verrekijkertje maar het was te ver weg om de vorm te zien. Het bewoog niet als een vliegtuig of satelliet. Ik zag de kleuren rood, geel, blauw, groen, etc... Misschien was het een hologram? Dinsdagavond helaas niet meer gezien. Zo af en toe zie je onverklaarbare dingen. En dat zonder een borrel op ?

Zag je dit? https://www.express.co.uk/videos/6149227863001/ISS-camera-captures-hundreds-of-UFOs-moving-towards-earth?fbclid=IwAR3_YeGoMibJ6hhrDWnlvTTKu4I65ZcjMmCi2g0Y-Pz3uMVktcXK3-Dn_H4

Hoe weet je eigenlijk waar Venus ligt? Ik zou niet weten welke kant je dan op moet kijken?

Hoe weet je eigenlijk waar Venus ligt? Ik zou niet weten welke kant je dan op moet kijken?

's Avonds in het westen als de meest heldere "ster"

‘s Avonds in het westen als de meest heldere “ster”

Ja, ik zie hem iedere avond. Sowieso zijn de sterren momenteel goed te zien, iedere avond weer dik genieten! ✨

Delft 13.10u.

3-C70593-D-0-F5-B-4-D06-9533-98-DD2-D2-CAED4.jpg

C254-BDEE-0-F5-F-4-A26-88-BB-920-BAE03-C6-B7.png

Haha, dat je dat weet van jezelf wanneer je diep slaapt. Dat zou ik voor mezelf echt niet weten. Slapen is slapen voor mij.

Ik word voor die tijd namelijk verschillende malen wakker en daarna niet meer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan