Chemtrails

Ook nog nooit van gehoord van bezielde wolkjes. Wat is dat dan precies? Of zou dat hetzelfde zijn als de natuurgeesten waar Herr Sens het over heeft?

Er stond ooit op YT een prachtig filmpje waarin te zien was hoe een chembuster een chemtrail deed verdwijnen. Ik kan hem zo gauw niet vinden maar ga nog verder zoeken.

“Sluierbewolking” boven Rijswijk en Den Haag.

66-D30-A27-149-F-4648-85-F8-08-A12-AE7589-B.jpg

AF252-F80-7-A7-F-43-AD-B1-C1-32-F3-D5-E346-B0.jpg

F3394-C70-BDE8-4821-90-C0-1-FE01-B009-BC2.jpg

Ik was vandaag in Delft, waren ze ook lekker bezig;

Ik spam jullie meteen sinds ik weet hoe ik foto’s kan plaatsen?

Ik ben benieuwd Medusa, heb er eens naar gezocht via Google. Eerlijk gezegd komt het vaag over bij mij dat een paar van die pijpjes straling etc doen verminderen. Iemand anders ervaring daarmee?

Ik ben benieuwd Medusa, heb er eens naar gezocht via Google. Eerlijk gezegd komt het vaag over bij mij dat een paar van die pijpjes straling etc doen verminderen. Iemand anders ervaring daarmee?

Het gaat niet om straling maar om chemtrails en schone luchten. Ik kan het filmpje waarin op spectaculaire wijze te zien was hoe een chembuster een chemtrail 'opvrat' helaas niet meer vinden. Vond wel een andere waarbij gewerkt is met orgonite i.p.v koperen pijpen:

Ik las dat het ook voor straling van WiFi en telefoon is. Maar die zijn dan alleen voor binnen denk ik.

Maar zeer zeker interessant fenomeen dit.

Orgonite wordt idd gebruikt tegen straling. Ik heb zelf wat orgonite dingen in huis. Toch kon ik met de stralingsmeter geen afname meten. Maar als zo'n ding de straling verandert in goede energie (wat ook beweerd wordt) dan kan ik dat waarschijnlijk niet meten.

Waarschijnlijk kun je de verandering in straling alleen waarnemen en niet meten. Voel je je beter dan zal het zo zijn. Merk je geen verschil dan kan men vraagtekens erbij zetten. Uiteindelijk is het een kwestie van zelf aanvoelen denk ik.

De lucht ziet er niet uit vandaag. Hoeveelste dag op rij is dit? Omgeving Braassem, Alphen, Leiden en richting de kust zijn ze weer als een gek bezig. Moet het op ofzo?
Hoe is het in andere delen van het land?

De lucht ziet er niet uit vandaag. Hoeveelste dag op rij is dit? Omgeving Braassem, Alphen, Leiden en richting de kust zijn ze weer als een gek bezig. Moet het op ofzo?
Hoe is het in andere delen van het land?

Klopt hier zijn ze al sinds vanmorgen bezig en nog steeds. Ze sproeien als een malle!

Hier in het Noorden des lands gelukkig vrij rustig. Heb er 3 gezien vandaag. Nou ja, dat is nog 3 teveel. ?

In Den Haag zit de lucht ook vol met verse en uitgewaaide strepen.
Het is net zo erg als voor de 'Corona"crisis"' toen er tien keer zoveel vliegtuigen te zien waren op FlightRadar24.

Jammer, het was een tijdje minder erg.
Zou het kunnen dat in de Randstad met veel mensen meer gesproeid wordt dan in andere gebieden met minder mensen en meer natuur?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan