Inderdaad! Voor het financiële klimaat van bepaalde zakenlui.Goed voor het klimaat!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad! Voor het financiële klimaat van bepaalde zakenlui.Goed voor het klimaat!
Mike
Hou je stil gek, straks hebben ze het doorIs het sproeisel op? De lucht is al een paar dagen mooi blauw als de wolken even weg zijn.
Het volgt een agenda. Daar komt bij dat het vaak vlak voor het weekend en feestdagen erger is.Is het sproeisel op? De lucht is al een paar dagen mooi blauw als de wolken even weg zijn.
Volg het nieuws, KLM en anderen vliegen met "lege" Vliegtuigen om slots te behoudenBehoorlijk druk weer in de lucht met de wolkenstaarten van de vliegtuigen.
Toeristenseizoen weer begonnen?
Al die voorraden producten en grondstoffen die overal 'out of order' zijn en weer aangevuld worden?
I know.Volg het nieuws, KLM en anderen vliegen met "lege" Vliegtuigen om slots te behouden
Wij hebben hier (zuid westen) last van flinke ‘mist’.Behoorlijk druk weer in de lucht met de wolkenstaarten van de vliegtuigen.
Toeristenseizoen weer begonnen?
Al die voorraden producten en grondstoffen die overal 'out of order' zijn en weer aangevuld worden?
Herkenbaar. Mist in het noorden, geen fris ruikende lucht terwijl ik vlakbij zee woon.Wij hebben hier (zuid westen) last van flinke ‘mist’.
Gister begon de dag met een prachtige lucht, heb lekker gewandeld en genoten vd natuur zonder benauwd gevoel maaaar einde vd dag begonnen ze weer te sprayen en nu de volgende ochtend ineens viezige mist met een smeer luchtje. Blijf ik toch liever binnen als het kan.
Ik wel als ik het er benauwd van krijg, is geen pretje. Ik moet helaas wel naar buiten straks om mijn kind op te halen maar ik beperk het wel.Herkenbaar. Mist in het noorden, geen fris ruikende lucht terwijl ik vlakbij zee woon.
Mij houden ze niet binnen
Laatste twee dagen ben ik ook benauwd. Waarschijnlijk zit er weer meer aluminium in de lucht. Silicium inzetten maar en afwachten wat het doet. Zit in meerdere voeding, ook in celzout 11, en kruiden zoals brandnetel. Ik ben nog zoekende hierin.Ik wel als ik het er benauwd van krijg, is geen pretje. Ik moet helaas wel naar buiten straks om mijn kind op te halen maar ik beperk het wel.
Nu is het toch wel redelijk, voor de komende dagen is de verwachting ☀ met graadje of 5 vorst in de nacht.... Bij mij maar zal bij jou niet veel beter zijnHier in Lot et Garonne / France al weken grijs, mist en motregen. Verleden week enkele dagen zeer koud, ook met mist en grijze hemel. Depressief weer. Tijd voor verandering.
Hier helderblauw, zonnig en ca 15grHier in Lot et Garonne / France al weken grijs, mist en motregen. Verleden week enkele dagen zeer koud, ook met mist en grijze hemel. Depressief weer. Tijd voor verandering.
Ja, maar zo koelt het water niet verder af, geraakt niet onder de 10gr, en na 15min erin te zwemmen krijg ik het te warm.2000 km zuidelijker
Ijsblokjes erin storten misschienJa, maar zo koelt het water niet verder af, geraakt niet onder de 10gr, en na 15min erin te zwemmen krijg ik het te warm.
Ja en dan die sloepjes met illegalen op zo ijsblokje,Ijsblokjes erin storten misschien
Zover komen ze niet, ijsbergen en ze denken dat ze te ver door zijn gevaren draaien omJa en dan die sloepjes met illegalen op zo ijsblokje,