R
Ragnar Peterson
Guest
Hier zijn ze weer de lucht aan het vol sproeien ( Zaanstreek ) helemaal melkwit nu de lucht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morgen regen hèTold ya!
Jep jij mag je rubber pak weer aan bij de post bezorgingMorgen regen hè
Klopt maar dat zal vast toeval zijn johMorgen regen hè
OpzekersJep jij mag je rubber pak weer aan bij de post bezorging
Jep jij mag je rubber pak weer aan bij de post bezorging
En dat is precies wat ik morgen weer ga doen EdwinWaarom nou zo'n bericht? Ik ben een beelddenker en zit nu al een uur met het beeld van iemand in een rubberpak die iets in een gleuf schuift.
Geen dankWaarom nou zo'n bericht? Ik ben een beelddenker en zit nu al een uur met het beeld van iemand in een rubberpak die iets in een gleuf schuift.
Tuurlijk en virussen bestaan ook echtNogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
Is goed Peter Timoteef of moet ik Helga de Leur zeggen droom lekker verder..of kijk lekker verder naar het NOS WeerberichtNogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
Dus jij vind dit normaal Gerard? en iets natuurlijks?Nogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
struisvogel2.png (500×300)Nogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
Hier wel hoor vanmorgen rond 10 uurZijn alle biolabs gesloten? Ik heb al vier dagen geen streep in de lucht gezien.