Chemtrails

Lucht hier al de gehele dag geelig/oranje, alles onder een laag Saharazand. Heb een witte auto, nou had een witte, is nu geelig/oranje :ROFLMAO:

Calima heet dit fenomeen.

Nou ik las dit. Er gaat op telegram rond dat er zwaveldioxide de lucht in wordt gespoten en dat het met de regen morgen op ons neerdaalt. Geen idee wat daar waar van is. Ja de regen komt vanuit de chemtrails van afgelopen dagen, vanochtend ook weer dikke vette strepen. Einde vd middag zat de lucht dicht met een oranje gloed. Ze zijn in elk geval ‘lekker’ bezig, het zal mij benieuwen wat voor zooi ze over ons uitstorten!

Nou ik las dit. Er gaat op telegram rond dat er zwaveldioxide de lucht in wordt gespoten en dat het met de regen morgen op ons neerdaalt. Geen idee wat daar waar van is. Ja de regen komt vanuit de chemtrails van afgelopen dagen, vanochtend ook weer dikke vette strepen. Einde vd middag zat de lucht dicht met een oranje gloed. Ze zijn in elk geval ‘lekker’ bezig, het zal mij benieuwen wat voor zooi ze over ons uitstorten!

Waarom zouden ze zooi over ons uitstorten?
Ik geloof echt niet in zulke complotten hoor.

Is het Saharazand echt zand uit die woestijn?
Het zou kunnen natuurlijk.
Of is het weer anders dan ons verteld wordt?
Als het echt is, hoe ontstaat het? Is het als gevolg van een zandstorm in de woestijn en een zuiden wind die het onze kant op blaast?

Vandaag mooi blauwe lucht. Met vliegtuigen Met strepen. Maar dit was condens. duidelijk te zien. De strepen bleven nl niet in de lucht hangen, de lucht bleef blauw i.t.t. vorige dagen dat de strepen wel in de lucht bleven hangen. Dus zeer duidelijk een verschil.

Op het 'oude' weerbericht gekeken, maar het was de 15 e geen zuiden wind zo ik al eerder hier ter plaatse opmerkte, meer west. Met een smoes zal je wel kunnen verklaren dat het met een draaiwind toch uit zuid kwam, maar dat ga ik niet geloven.
Ik weet, sommigen hebben wat tegen 'Herstel de republiek', maar toch effe dit: https://herstelderepubliek.wordpress.com/2022/03/17/saharazand-vergeet-het-maar/

Het verhaal van de NOS dat het gewoon Saharazand is klinkt veel beter

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan