Chemtrails

Nee het zuidwesten zou pas vrijdag sluierbewolking krijgen en het noorden vandaag. Hadden ze kennelijk toch haast🙄
Ja blijkbaar. Gister even op de scooter een stuk gereden. Dat ik s'middags thuiskwam had ik onwijs last van mijn keel. (Nu nog steeds trouwens) zullen ze gister al begonnen zijn met iets?

We worden al jaren besproeid. Ik heb al bij diverse instanties het aan de orde gesteld. Je wordt gewoon uitgelachen. Met Gerrit Hiemstra zelfs en discussie gehad. Uiteraard ontkent deze “deskundige“ alles. Voor de politiek is het een non issue.
je zult toch moeten blijven ademhale.

We worden al jaren besproeid. Ik heb al bij diverse instanties het aan de orde gesteld. Je wordt gewoon uitgelachen. Met Gerrit Hiemstra zelfs en discussie gehad. Uiteraard ontkent deze “deskundige“ alles. Voor de politiek is het een non issue.
je zult toch moeten blijven ademhale.
Die weerstations spelen allemaal onder een hoedje , die weten dondersgoed dat het geen sluierbewolking is😉
Ik heb 2 jr geleden discussie gehad over de mail met weeronline. Die bleven volhouden dat het sluierbewolking is en normale condens strepen uhummm ja.

Wat is het vandaag een drama. Dikke laag smurry en of het nog niet genoeg is zie foto boven omg. Steenwijk op de late namiddag.

In echt vloog het vliegtuig een stuk dichterbij als dat het lijkt op de foto.

20220312_182726.jpg

In deze aflevering zijn we langs bij een oude bekende in Zuid-Frankrijk, namelijk oud-KLM piloot Willem Felderhof. Met hem gaan we dit keer dieper in op de onderwerpen GEO-engineering (ook wel bekend als weermodificatie of weermanipulatie) en HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program), dat sterk in verband staat met het fenomeen chemtrails waarover Willem in een eerdere video uitleg deelde. Een aantal weken geleden vond de hevige storm ‘Eunice’ plaats in Nederland. In de media werd over de aanleiding van deze storm direct gerefereerd naar klimaatverandering. Willem Felderhof vermoedt echter dat er andere factoren in het spel zijn, zoals weermodificatie door onder andere het gebruik van de HAARP technologie. Daarnaast ziet hij ook dat deze technieken wel eens voor heel andere doeleinden zouden kunnen worden ingezet dan dat via de mainstream kanalen wordt gecommuniceerd. Wat is de HAARP technologie precies? En hoe, maar vooral ook waarom wordt het ingezet om het weer te manipuleren? Willem vertelt het je in deze video van NEXT.

@Johnny valt mij ook op dat de chemtrail vliegtuigen veel lager vliegen, de strepen lijken mij nu ineens heel dichtbij,net foto gemaakt:

Bijlagen

• 5F6481CA-C00D-46BE-9CFD-7AC12E14B660.jpeg
    5F6481CA-C00D-46BE-9CFD-7AC12E14B660.jpeg
    959,1 KB · Weergaven: 11
Vandaag bij schiphol stond de wind onze richting op. Normaal hoor en zie ik geen vliegtuigen, vandaag wel. Allemaal zonder condens.
Maar lucht vol met strepen en vliegtuigen met chemtrails. Ruikt ook niet lekker buiten.

goh, ligt ES niet tussen de Sahara en NL in? Da's dan toch ook raar he...
Net nog eens gecheckt, en we liggen nog steeds op dezeñfde plaats. :ROFLMAO: Temp tss 5 en 15gr en er staat elke dag regen vermeld, tss 24% volgende zondag en 99% morgen

• Leuk
Waarderingen: Luz
Ok, hier dus tot vanmiddag regen. Dat Sahara stof paseert via Almeria/Murcia/Valencia, blijkbaar is de hemel daar geelsig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan