Warrior of light
Well-known member
Nou hier wel hoor en ik zit ook in het zuid-westen vandaag nog gezien, gister niet.Zijn alle biolabs gesloten? Ik heb al vier dagen geen streep in de lucht gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou hier wel hoor en ik zit ook in het zuid-westen vandaag nog gezien, gister niet.Zijn alle biolabs gesloten? Ik heb al vier dagen geen streep in de lucht gezien.
Ben je nou serieus dus jij denkt dat vliegtuigen per ongeluk rasters maken in de lucht en rondjes vliegen wake up!!Nogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
Nou hier wel hoor en ik zit ook in het zuid-westen vandaag nog gezien, gister niet.
Nee ik kijk wel door een roze brilKijken jij en Ragnar door een vieze bril waar strepen op zitten?
Vandaag was ik in Brabant. Daar heb ik geen strepen gezien en toen ik om 14u thuis kwam in Den Haag was het ook helemaal blauw.
Klopt! Volgende keer maak ik foto's als bewijs EdwinNee ik kijk wel door een roze bril
Ja dat kan kloppen, ik was rond half 12 bij me moeder in Delft en daar was veel ‘sluierbewolking’. Einde vd middag was het weg en hadden we een strakblauwe lucht.
Precies en dan moet je eens opletten waaruit die sluierbewolking ontstaat? Ik zou die lucht goed in de gaten houden Gerard, vanuit die vliegtuigen dikke vette strepen en waaieren uit als zijnde ‘sluierbewolking’Nou dan weet je al wat ze gaan doen donderdag natuurlijkBekijk bijlage 8628
2 dagen streeploos in de lucht, mooie blauwe heldere lucht met hier en daar een vliegtuigje met contrails niet te verwarren met Chemtrails
Morgen komen ze
Chemtrails on... and off... Dus als dit contrails zijn, waarom zetten ze dan tijdens de vlucht de motoren uit?Nogmaals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, maar zal het nu eens netjes op een rijtje zetten:
Of er in de uitlaatgassen van vliegtuigen chemicaliën zitten kan je niet zien aan de sporen in de lucht.
Die sporen in de lucht ontstaan door condensatie van de uitlaatgassen, logisch voor de mensen die nog wat over natuurkunde hebben meegekregen en dat onthouden hebben: bij verbranding komt waterdamp vrij (waterdamp is een gas en normaal vrijwel niet zichtbaar in de lucht) en die waterdamp condenseert in meer of mindere mate in de koude lucht, daar wordt de damp (gas) vloeibaar water in de vorm van kleine druppeltjes zoals de stoom uit de ketel of he tvocht op een beslagen ruit. De mate waarin damp condenseert tot water, is afhankelijk van twee grootheden: de temperatuur van de lucht of het oppervlak en het reeds aanwezige vocht in de lucht: bij hoge temperatuur zal de condensatie later optreden of helemaal niet, bij lage vochtigheid van de lucht zal condensatie minder snel optreden, of helemaal niet dan bij hogere luchtvochtigheid. Conclusies trekken uit het gedrag van de sporen anders dan de natuurkundige verschijnselen is.... luchtfietserij.
Aantonen dat er sprake is van chemische stoffen anders dan normale uitlaatgassen kan alleen door monsters te nemen en die te analyseren.
Er bestaat echt nog echte wetenschap die je zelf kunt uitproberen, condensatie is daar een mooi voorbeeld van want gemakkelijk uit te voeren.
Vanmiddag kans op regen hè ze zeggen al de hele week, donderdag sluierbewolking.