Bijna iedereen die ik ken heeft dat vodje opgezegd.
Ik hoop dat het ze duur is komen te sraan. With friends like these, who needs enemies?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijna iedereen die ik ken heeft dat vodje opgezegd.
Nou vandaag ook hartsikke benauwend weer, vochtig echt heel onnatuurlijk! Iedereen om mij heen klaagde erover. En als je naar de temp kijkt van vandaag was die hier maar 24graden dan klopt het gewoon niet. Het voelde aan als +35!Dank voor deze video, zeer verhelderend. Gaat over nanodeeltjes in de lucht (behalve zware metalen ook synthetische DNA-fragmenten, waar ik vorig jaar zomer mee naar buiten kwam - vraag jezelf af waar zoveel 'stof' in je huis vandaan komt), HAARP en het verspreiden van neerslag in de lucht (waardoor het niet regent) en de vochtdeeltjes vervolgens verhitten via magnetrontechnologie, extreme droogtes gevolgd door aanhoudende neerslag en overstromingen, mislukte oogsten, verhoogde UV-straling (het zonlicht is ongekend fel), watertekorten en schade aan de ozonlaag. Het vochtige, plakkerige weer zonder neerslag dat we nu achter de rug lijken te hebben is NIET normaal en doet denken aan 2018.
Mike
Het valt mij ook op dat regenbuien oplossen... Wanneer je verwacht dat het zou regenen, regent het niet. Op buienradar zie je dat ook. Dan zie ik bijv vanaf het zuiden regenbuien deze kant opkomen, vervolgens worden die buien steeds kleiner en verdwijnen ze.Dank voor deze video, zeer verhelderend. Gaat over nanodeeltjes in de lucht (behalve zware metalen ook synthetische DNA-fragmenten, waar ik vorig jaar zomer mee naar buiten kwam - vraag jezelf af waar zoveel 'stof' in je huis vandaan komt), HAARP en het verspreiden van neerslag in de lucht (waardoor het niet regent) en de vochtdeeltjes vervolgens verhitten via magnetrontechnologie, extreme droogtes gevolgd door aanhoudende neerslag en overstromingen, mislukte oogsten, verhoogde UV-straling (het zonlicht is ongekend fel), watertekorten en schade aan de ozonlaag. Het vochtige, plakkerige weer zonder neerslag dat we nu achter de rug lijken te hebben is NIET normaal en doet denken aan 2018.
Mike
Inderdaad, iedereen hier klaagt ook over de warmte (pmdat dit steeds in het nieuws is) maar het is hier gewoonweg 8 tot 10gr minder warm dan vorig jaar. Vorig jaar was het hier tot max42gr bijna aan zee, en dat gedurende ca 1 1/2week, nu is het warmste dat ik de afgelopen 2 maanden genoteerd heb 1x 39 en dat was meer binnenland en 2x 37gr. Daarna gewoon ca 33/35gr. De vochtigheid is echter wel enorm en dat is hier nog nooit geweest (althans in de 15j dt ik hier woon). Niks doen en het zweet loopt gewoon van je af.Nou vandaag ook hartsikke benauwend weer, vochtig echt heel onnatuurlijk! Iedereen om mij heen klaagde erover. En als je naar de temp kijkt van vandaag was die hier maar 24graden dan klopt het gewoon niet. Het voelde aan als +35!
Nee maar het voelt hier ook echt warm terwijl dat dus niet zo is. De mensen over wie ik het heb volgen net als ik geen nieuws. Inderdaad het vochtige klamme weer klopt niet. Wat @KefirKev hierboven zegt is mij ook opgevallen. Ze zijn zó aan het rommelen met het weer dat je dit soort onnatuurlijke taferelen krijgt. Alleen al de extreme hoeveelheid chemtrails van vorige wk..Inderdaad, iedereen hier klaagt ook over de warmte (pmdat dit steeds in het nieuws is) maar het is hier gewoonweg 8 tot 10gr minder warm dan vorig jaar. Vorig jaar was het hier tot max42gr bijna aan zee, en dat gedurende ca 1 1/2week, nu is het warmste dat ik de afgelopen 2 maanden genoteerd heb 1x 39 en dat was meer binnenland en 2x 37gr. Daarna gewoon ca 33/35gr. De vochtigheid is echter wel enorm en dat is hier nog nooit geweest (althans in de 15j dt ik hier woon). Niks doen en het zweet loopt gewoon van je af.
Weerbericht, weervoorspelling... kunnen uit het woordenboek. Er is alleen nog een weeragenda en die weten alleen de genocide-plegers (de Blackrock, Vanguard, vaticaan clubs en zo). Hun slaven voeren uit: Darpa, NATO, (militaire) piloten, commerciële luchtvaart, Defensie (corrupte groene generaals en zo) en bruikbare idioten zoals de schrijver van Ongezond Verstand over Chemtrails. ...etc.Nee maar het voelt hier ook echt warm terwijl dat dus niet zo is. De mensen over wie ik het heb volgen net als ik geen nieuws. Inderdaad het vochtige klamme weer klopt niet. Wat @KefirKev hierboven zegt is mij ook opgevallen. Ze zijn zó aan het rommelen met het weer dat je dit soort onnatuurlijke taferelen krijgt. Alleen al de extreme hoeveelheid chemtrails van vorige wk..
De website van Dane Wilkington staat er vol mee.
Geoengineering Affects You, Your Environment, and Your Loved Ones
Click To Open Each Presentation / Video Click Here To View Our Just Released Groundbreaking Documentary US Presidential Candidate Robert F. Kennedy, Jr. and Dane Wigington: Is Climate Engineering Real? Geoengineering Watch: Our Most Comprehensive Climate Engineering Presentation Geoengineering...www.geoengineeringwatch.org
De OnGezond verstand krant moet zich niet baseren op wat kijkers/lezers kunnen opgeven.
Gezond Verstand met hun expert.... ga openbaar de discussie aan met expert Dane Wigington.
Probeer Dane (met fysieke onderzoeken van uit de lucht 'geplukte" chemische stoffen) onder de tafel te lullen i.p.v. dit soort rare verzoeken aan lezers ... Maar dat getuigt wederom van ongezond verstand.. vraag de lezer i.p.v. de experts! Mijn mening: zelfs de lezers zijn nog betere experts met gezond verstand ). Bijna iedereen die ik ken heeft dat vodje opgezegd.
Geoengineering Watch: Our First Ever High Altitude Atmospheric Testing
Dane Wigington GeoengineeringWatch.org After substantial difficulty and expense, Geoengineering Watch has utilized two types of aircraft to complete multiple atmospheric particulate sampling flights up to and exceeding 40,000 feet. One of the aircraft we conducted our testing missions in is also...www.geoengineeringwatch.org
Was er maar een manier dat we dat massaal konden terugketsen zodat de HAARP installaties zelf gekookt worden. Het gaat waarschijnlijk nog te goed met alle normies, schaapjes en slaafjes.De zomertemperaturen mogen dan niet uitzonderlijk zijn, de vochtigheidsgraad is dat wel. Er is echt ierlts aan de hand, de natuur wordt zachtjes gekookt d.m.v. microgolftechnologie.
Mike
Ik sluit me bij Mike aan (in Dotcom)
Laat de herfst maar komen.
Ben normaal gesproken al geen fan van alles boven de 25 graden omdat ik er lichamelijk gezien niet heel goed tegen kan.
Maar door die warmte en dat benauwde van zeker de afgelopen week werd ik best ziek.
Vervelende hartkloppingen, hoofdpijn, misselijk, alles deed me zeer tijdens het opstaan in de ochtend.
Normaal heb ik een redelijk koel huis waardoor het als je alles maar dicht laat binnen nog wel te doen is maar kon nu goed merken dat het binnen ook geen pretje meer was.
Ik kijk uit naar de verkoeling en wat mij betreft mogen we ook wel gelijk door naar de winter
Ik ook! Ik word schijtziek van de hitte... Vannacht en eerder op de dag had ik het ook kokend heet terwijl het eigenlijk niet zo warm was vandaag... Tis alsof ik van binnen aan het koken ben. Ik krijg er zwaar hoofd van en erg moe.Ik sluit me bij Mike aan (in Dotcom)
Laat de herfst maar komen.
Ben normaal gesproken al geen fan van alles boven de 25 graden omdat ik er lichamelijk gezien niet heel goed tegen kan.
Maar door die warmte en dat benauwde van zeker de afgelopen week werd ik best ziek.
Vervelende hartkloppingen, hoofdpijn, misselijk, alles deed me zeer tijdens het opstaan in de ochtend.
Normaal heb ik een redelijk koel huis waardoor het als je alles maar dicht laat binnen nog wel te doen is maar kon nu goed merken dat het binnen ook geen pretje meer was.
Ik kijk uit naar de verkoeling en wat mij betreft mogen we ook wel gelijk door naar de winter
Terug naar Afrika jij! De vogeltrek begint zo!Laat het nog maar even warm zijn. Hou ik wel van. Tot 35 graden in Nederland en tot 40 graden in Zuid-Europa met lage luchtvochtigheid vind ik het goed vol te houden.