Chemtrails

Ik sluit me bij Mike aan (in Dotcom)
Laat de herfst maar komen.
Ben normaal gesproken al geen fan van alles boven de 25 graden omdat ik er lichamelijk gezien niet heel goed tegen kan.
Maar door die warmte en dat benauwde van zeker de afgelopen week werd ik best ziek.
Vervelende hartkloppingen, hoofdpijn, misselijk, alles deed me zeer tijdens het opstaan in de ochtend.
Normaal heb ik een redelijk koel huis waardoor het als je alles maar dicht laat binnen nog wel te doen is maar kon nu goed merken dat het binnen ook geen pretje meer was.

Ik kijk uit naar de verkoeling en wat mij betreft mogen we ook wel gelijk door naar de winter ❄️☃️
Hier nog eentje die echt niet van hitte houdt en uitkijkt naar een goede koude sneeuwrijke winter!
Vooral afgelopen vrijdag had ik vreselijk last vd hitte, extreem warm van binnenuit ook ofzo. Kefirkev omschreef het helemaal juist!
En volgende wk staan er weer hoge temperaturen op de planning zag ik🥵

Weet iemand wat bepalend is voor de temperatuurtolerantie van iemand?
Ik vind +35 graden goed, maar tot -10 graden in de winter ook.
Voor sommigen is 25 graden al veel.

Waar komt dat door?

Weet iemand wat bepalend is voor de temperatuurtolerantie van iemand?
Ik vind +35 graden goed, maar tot -10 graden in de winter ook.
Voor sommigen is 25 graden al veel.

Waar komt dat door?
Voor mij is 25 idd teveel. Ik vind 17/18 het beste. De nachten mogen van mij wel ijskoud zijn! Maar ookal is het koud, ik kan alsnog branden als een kachel, ik ben idd een en al vuur.

Zo rond 5 uur was ik buiten en ging boodschappen doen.
Het leek wel alsof er geen zuurstof in de lucht zat.
Hebben jullie dat ook gemerkt?

Zo rond 5 uur was ik buiten en ging boodschappen doen.
Het leek wel alsof er geen zuurstof in de lucht zat.
Hebben jullie dat ook gemerkt?
Geen idee, maar ik voel me vandaag weer heel raar... Zwaar drukkend hoofd en heel moe... Met een beetje inspanning gaat m'n hartslag flink omhoog.

In in Nederland en Orbanistan ook wel eens ervaren. Pijn op de longen bij een beetje inspanning, alsof ze geen zuurstof opnemen. En op andere dagen zonder problemen bergen zwaar tuinwerk verzetten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan