Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen wat er in het vocht in de lucht zit? Kijk naar deze aanslag op plastic tuinstoelen in onze achtertuin:
Bekijk bijlage 27915
Bekijk bijlage 27916
Mike
Gisteravond voordat het begon te regenen zag ik typische HAARP lucht weer en toen dacht: duidelijk onnatuurlijke regen komt er aan.
Hier hetzelfde op onze plastic opbergkist in de tuin, dat is niet helemaal pluis dacht ik zo:
Bij mij kwam er wel wat zwart vanaf maar mijn man zegt dat kan ook gewoon fijnstof zijn vd auto’s.volgens hem zie je dat vaker ook als je met een doek over het raam gaat. Tja zou kunnen. Toch vond ik dat laagje vreemd.Hoe ziet het eruit als je er een natte doek overheen haalt? Is de doek dan zwart?
Ik zou ook best mee willen doen, maar hoe krijg je daar een monster vanHet zou naar een LAB gestuurd moeten worden.
Eventueel wil ik mee-betalen met de kosten.
Bij mij kwam er wel wat zwart vanaf maar mijn man zegt dat kan ook gewoon fijnstof zijn vd auto’s.volgens hem zie je dat vaker ook als je met een doek over het raam gaat. Tja zou kunnen. Toch vond ik dat laagje vreemd.
Dezelfde laag ook op het dak van mijn auto, zal nog een foto maken.Bij mij kwam er wel wat zwart vanaf maar mijn man zegt dat kan ook gewoon fijnstof zijn vd auto’s.volgens hem zie je dat vaker ook als je met een doek over het raam gaat. Tja zou kunnen. Toch vond ik dat laagje vreemd.
Saharazand, gestuurd door Poetin.
De brand veroorzakende pluisjes zijn gestuurd door Poetin. Ik weet het zeker.
En hier hebben we zowaar wel een toepassing van GO:
Mike
Werkt mijn mondkapje en vaccin hier dan niet tegen? Zo niet dan ben ik nu héél angstig!Gelukkig houdt Weeronline ons via een live-blog op de hoogte van de naderende storm des doods.
Bekijk bijlage 27939
Ik denk eerder door een Haagse duif in de ruiDe brand veroorzakende pluisjes zijn gestuurd door Poetin. Ik weet het zeker.
Oh Hans!! Wat fijn, we kunnen het nu volgen vanuit de kelderGelukkig houdt Weeronline ons via een live-blog op de hoogte van de naderende storm des doods.
Bekijk bijlage 27939