Chemtrails

Veelvuldig zweten staat ook in die meme (enkele posts terug). Ik drijf in het zweet als we boven de 30 graden gaan. Overigens heeeeel blij met de huidige temperaturen!

Mike

Ja ik ben ook blij met de temperatuur, het is nu heerlijk koel (ook al waai je zowat elke dag uit je schoenen met die harde windvlagen)

Heet vind ik nog niet zo erg maar dat benauwde is vreselijk.
Hartkloppingen, misselijk en beroerd, zere kop bah.
Ook in huis is het niet meer koel te houden terwijl vroegaahhhh het in huis nog wel te doen was.

Eind van de week weer tropisch hoorde ik, joepie 😖

Interessant! Ik heb de laatste tijd vaak last van een zwaar hoofd, moeheid en concentratiegebrek... En waar ik sws vaak last van heb is idd dat ik het heel snel heet krijg... Ook als het niet perse warm is, lijkt er iets van binnuit toch op te warmen of zo... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Ik heb ook last van een zwaar hoofd, maar dat komt door al die hersencellen. 😂

Dat Sahara dust, hier heet dat Calima, heeft steeds bestaan. Je ziet dat ook gewoon boven de zee hier, meestal augustus. Al die tijd dat ik hier woon al,en ook voordien, want heb dat hier eens nagevraagd,(en niet aan een 50 of 60jarige, maar aan de 80/90jarigen) en blijkt een jaarlijks fenomeen te zijn hier.

Het begon zoals meestal vanochtend helderblauw. En nu? Een vieze smerige witte waas.

Bijlagen

• 8378E8BA-D26A-4111-8D77-ECD07207A4C2.jpeg
    8378E8BA-D26A-4111-8D77-ECD07207A4C2.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 1

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum