Chemtrails

Ja, zo ziet mijn auto er ook uit. Dacht dat het gewoon zand was maar blijkbaar niet (?) Had @jeroenvz hier niet ooit een filmpje over geplaatst?
Gevonden:

Mijn zoontje kwam erachter dat het water uit de regenton een hele aparte kleur had. Dit hebben wij niet eerder gezien, natuurlijk is water uit de ton nooit helder maar nog nooit zo geel gezien.jullie wel?

Bijlagen

• 7614CFE1-2D4A-4351-A311-1F00D170B2C9.jpeg
    7614CFE1-2D4A-4351-A311-1F00D170B2C9.jpeg
    863,9 KB · Weergaven: 7
Mijn zoontje kwam erachter dat het water uit de regenton een hele aparte kleur had. Dit hebben wij niet eerder gezien, natuurlijk is water uit de ton nooit helder maar nog nooit zo geel gezien.jullie wel?
Ik heb een witte emaille schaal op de voederplank staan voor vogelvoer. Vanmorgen zat hierin ook water met een hele vreemde kleur, niet geel maar beetje roestbruin. Helaas geen foto van gemaakt maar vreemd vond ik het wel!

Ik heb een witte emaille schaal op de voederplank staan voor vogelvoer. Vanmorgen zat hierin ook water met een hele vreemde kleur, niet geel maar beetje roestbruin. Helaas geen foto van gemaakt maar vreemd vond ik het wel!
Excact de kleur van het saharazand dat hier vorig jaar neerviel, un soms nog in beetjes. Calima heet dat hier.

Interessant, ik zie oververhitting. Ik herinner me zeer warme zomers uit mijn jeugd, maar dat was aanzienlijk dtogere hittes dan de extreem vochtige warmte die we nu al jaren hebben. Ook op zonvakanties uit mijn jeugd herinner ik me droge hitte. Ik zweer het je, we worden 'gekookt' (in een milde vorm) op basis van microgolftechnologie (HAARP).

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan