R
Ragnar Peterson
Guest
Klopt je zei het al maar je loopt al jaren op de muziek vooruit hè dat is niet eerlijkTold ya!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt je zei het al maar je loopt al jaren op de muziek vooruit hè dat is niet eerlijkTold ya!
Mike
Daar gaan we binnenkort achterkomen!Wat heeft de Deep State in Taiwan?
Wat heeft de Deep State in Taiwan?
Taiwan's Beautiful Bioshell Center for Disease Control
Inspired by the elegant form of the Nautilus Shell, the Taiwan Center for Disease Control's BioLab conceals a dangerous riddle within its outer skin. Usually only visible to the naked eye, the structure of the outer skin is laced with geometric patterns thatinhabitat.com
De amerikaanse defensie industrie (deepstate) is afhankelijk van Taiwan voor chips
Daar komt het op neer, bioweapens en chipsDan is een aanval op Taiwan een aanval op de millitaire industrie van de deep state?
Interessant.
Goed punt van Erik de Vlieger.
Dan is er ook geen toegang meer naar Ali voor IVM/AVM etc.Snel bestellen dan maar
Daar zijn de wappotheken voorDan is er ook geen toegang meer naar Ali voor IVM/AVM etc.
Daarom snel bestellenDan is er ook geen toegang meer naar Ali voor IVM/AVM etc.
Gelukkig heb ik wel een voorraad. Ik gebruik het niet meer zo vaak. 1 of 2 keer in de laatste maand.Daarom snel bestellen
De nieuwe die nu nog willen moet opschietenIk ben een Ivermectine junk en neem het nog elke dag.
De voorraad is groot genoeg voor de komende tien jaar.
De volgende stap??
China makes Taiwan warning
Chinese Premier Li Keqiang has reiterated that Beijing wants peaceful reunification with Taiwan, but rejects separatism and foreign meddlingwww.rt.com
Welk land mag ik mijn VPN zetten om het te kunnen lezen?De volgende stap??
China makes Taiwan warning
Chinese Premier Li Keqiang has reiterated that Beijing wants peaceful reunification with Taiwan, but rejects separatism and foreign meddlingwww.rt.com
Probeer RuslandWelk land mag ik mijn VPN zetten om het te kunnen lezen?