Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The Chinese Foreign Ministry demands that the United States fully clarify its military biological activities on the territory of Ukraine.
Had mooi geweest voor dotcom.radio ... afgelopen week !!
notabene mijn nummer #1 leverancier van nieuws, das een compliment maar tevens een signaal dat ik het niet meer bij kan en WIL bij gaan houden. De tuin is belangrijker als dotcom de komende drie maandenHad mooi geweest voor dotcom.radio ... afgelopen week !!
Ja Henk, het is ook allemaal haast niet bij te benen. We moeten allemaal dagelijks keuzes maken. Ik heb tegenwoordig haast altijd oortjes op als ik in de tuin bezig ben. Voelt eigenlijk heel onnatuurlijk omdat ik veel liever de vogeltjes hoor zingen. Maar ja, ik wil ook niks missen. Van mij mag een dag wel 48 uur hebben!notabene mijn nummer #1 leverancier van nieuws, das een compliment maar tevens een signaal dat ik het niet meer bij kan en WIL bij gaan houden. De tuin is belangrijker als dotcom de komende drie maanden
Neem af en toe je rust! Is echt belangrijk om ook in de toekomst scherp en alert te blijven. Wat Henk zegt, de tuin is nu ff belangrijker ben ik het helemaal mee eens. Opladen is zoooo belangrijk je kan niet 72 uur per dag met 'dit' bezig zijn,dat is niet gezondJa Henk, het is ook allemaal haast niet bij te benen. We moeten allemaal dagelijks keuzes maken. Ik heb tegenwoordig haast altijd oortjes op als ik in de tuin bezig ben. Voelt eigenlijk heel onnatuurlijk omdat ik veel liever de vogeltjes hoor zingen. Maar ja, ik wil ook niks missen. Van mij mag een dag wel 48 uur hebben!
Maar daar geef ik ook mee aan dat echt belangrijk nieuws voor dotcom even op de mail gezet kan worden. Als ik op het forum een bericht deel gaat het ook nog naar 6 andere bestemmingen. copy/past en verzenden. met dotcomradio gaat het nog naar meer bronnenJa Henk, het is ook allemaal haast niet bij te benen. We moeten allemaal dagelijks keuzes maken. Ik heb tegenwoordig haast altijd oortjes op als ik in de tuin bezig ben. Voelt eigenlijk heel onnatuurlijk omdat ik veel liever de vogeltjes hoor zingen. Maar ja, ik wil ook niks missen. Van mij mag een dag wel 48 uur hebben!
Zal er aan denkenMaar daar geef ik ook mee aan dat echt belangrijk nieuws voor dotcom even op de mail gezet kan worden. Als ik op het forum een bericht deel gaat het ook nog naar 6 andere bestemmingen. copy/past en verzenden. met dotcomradio gaat het nog naar meer bronnen
"The US and NATO should establish a dialogue with Russia and take into account its concerns to address the real causes of the crisis in Ukraine," - Xi Jinping after a conversation with Biden.
Friday’s UNSC briefing was called by Russia, which shared the evidence obtained from laboratories across Ukraine. Moscow’s permanent representative to the UN, Vasily Nebenzia, argued that if the dangerous pathogens the laboratories were working on had leaked, the impact on Europe would be “difficult to imagine” and could have been worse than the Covid-19 pandemic, in comparison.We do not consider it too much to ask. And, on this issue, no double standards should be applied.
China will not support the US proposal to exclude Russia from the G20.
This statement was made by Chinese Foreign Ministry spokesman Wang Wenbing.
"No member has the right to exclude another country from the membership of the G20," the diplomat concluded.
POTUS45: “I would say that it’s a very good possibility that he (President Xi) will invade Taiwan because he doesn’t respect the United States of America any longer.”
Trump will be right again.