Chloorproblemen

Ik zie geen voorsteltopic, is dit soms van jaren terug? Doet er ook niet toe, ik weet nu dat het om een vrouw gaat. Ik ga voor je op speurtocht

Mike,

Ben je blind?? ?
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/hoihoi/

Een oude voorsteltopic dus, dat dacht ik al.

Wat wil je daarmee zeggen? Gezien de problemen die ze toen had kunnen deze best erger zijn geworden als de oorzaak niet goed aangepakt is geweest lijkt mij.

Gezien de voedselintoleranties die destijds genoemd werden is er wel wat meer aan de hand dan alleen een gevoeligheid voor chloor en salycilaten...

Mike

Mike, is zo'n vitamine C douch te vergelijken met die vitamine C "kokers" die je aan je douchekop moest zetten een paar jaar geleden ? Het water wat daaruit kwam voelde altijd wel veel zachter.

Beste Mike,

Mijn voedingsproblemen zijn erger geworden de afgelopen jaren.
Cosmetica....ik was me al jaren alleen met Aleppozeep. Mascara en make up..das wahr einmahl, doe ik al jaren niet meer.
Typische is dat ik op salicylaten hetzelfde reageer als op chloor en dat was de reden dat ik naar een verband ging zoeken.
Fodmap doe ik al jaren met beperking van salicylaten. Dus zeer beperkt dieet.
Mijn chloorprobleem is daarmee nog niet opgelost

Heb je ooit kunnen achterhalen waar al die voedingsintoleranties vandaan komen? Als er 1 persoon is die dit soort dingen goed kan ontwarren, dan is het Ronald Stalling (colonquixote). Als je wil kan ik je met hem in contact brengen.

Mike

Ik heb zijn site al gevonden . Zal hem een mail schrijven als ik zover ben, voor dit moment heb ik even genoeg van alternatieve en reguliere diensten. Zit thuis met een zieke man die CCL heeft en dat vraagt momenteel meer mijn aandacht.
Had gehoopt via dit forum wat wijzer te worden maar helaas.
Evengoed bedankt voor je moeite

Gezien de voedselintoleranties die destijds genoemd werden is er wel wat meer aan de hand dan alleen een gevoeligheid voor chloor en salycilaten…

Dat is precies wat ik duidelijk probeerde te maken. We zeggen hetzelfde. Maar sinds wanneer ga jij nu af op alleen de laatste info wat je aangereikt kreeg?

Ik doelde eigenlijk ook op het hartprobleem wat weer een gevolg is van een onderliggend probleem. En ik blijf erbij dat dit te maken heeft met bijnieruitputting. Even buiten beschouwing gelaten waar de oorzaak hiervan ligt. Zaak voor foksola is naar mijn idee idd te achterhalen waar de problemen vandaan komen en op te lossen.

Zit thuis met een zieke man die CCL heeft en dat vraagt momenteel meer mijn aandacht.
Evengoed bedankt voor je moeite

Sterkte foksola! De ziekte van je man zal je zeker ook een hoop stress opleveren. Misschien kun je jezelf afvragen welke invloed dit heeft op jou bijnieren voor wat betreft stress...!

Dat zal zeker meespelen Binc!
Dank voor het meedenken.

Wat het hartprobleem betreft,...dat was volgens de arts spasme van de grote en kleine vaten rondom het hart. Mijn vaten waren praxhtig schoon.

Maar sinds wanneer ga jij nu af op alleen de laatste info wat je aangereikt kreeg?

Ik herinner me niet alle forumleden van 7 jaar geleden, zeker niet als ze maar kort actief waren. Ik dacht dat ze gloednieuw was. zodoende.

Mike

Dit is zo'n ingewikkelde puzzel, dat kunnen wij onmogelijk vanachter een toetsenbord ontwarren. Ronald doet bloedonderzoek en gaat met je op zoek naar antwoorden, dit is een klus voor een expert.

Mike

Foksola,

Bescherming tegen oxidatieve stress: Taurine is in staat om zelf hypochloriet, een krachtige en hoogreactieve zuurstofverbinding (HOCl) te inactiveren.

https://www.sohf.nl/nutrient/l-taurine

En dan in combinatie met magnesium. Het lijkt erop dat je wel wat magnesium kan gebruiken. Ook ivm de stress die je momenteel hebt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan