Chloorproblemen

Ik herinner me niet alle forumleden van 7 jaar geleden, zeker niet als ze maar kort actief waren. Ik dacht dat ze gloednieuw was. zodoende.

Oké. Ook begrijpelijk. Ik was alleen verbaasd eigenlijk.

Maar Jon kwam wel met een goed idee!

Ik heb de vitamine C-douche van Biovion sinds vrijdag. Deze is een absolute weldaad voor je lijf en geest! Hij is ook veel beter dan de vit. C-douche die ik jaren geleden had.

In welk opzicht? Allereerst de fijne waterstraaltjes die uit de douchekop over je neerdalen, deze zijn zachter dan zacht. Dit is ook het zachtste water wat je ooit uit de douche hebt voelen stromen!

Een andere weldaad is de natuurlijke (citrus?)olie die vrijkomt uit het patroon in de douchekop. Ook dit is zacht met een subtiele, frisse geur.

Het effect dat deze douche heeft op mij en mijn vriendin is dat deze je interne verwarming aanzet, een effect dat langdurig aanhoudt dus ook na het douchen heb je er plezier van!

En dan is er nog het psychologische effect: je komt ervan in jubelstemming! De negatieve ionen geven positieve energie, zowel lichamelijk als geestelijk. Dit ervaar ik ook als ik Kangen-water drink, eveneens vanwege de negatieve ionen. Ze vullen elkaar dan ook perfect aan, want nu heb ik zowel inwendig als uitwendig antioxidantrijk en zuurstofrijk water!

Mike

Ik denk dat ik deze douche ook maar ga bestellen.

Wanneer je een douche neemt met deze vitamine C douche, helpt dat ook bij de opname van ijzer?
Of is dat alleen van toepassing wanneer je vitamine C inwendig neemt?

Nou Foksola, toch de gouden tip voor jou deze douche?

Wanneer je een douche neemt met deze vitamine C douche, helpt dat ook bij de opname van ijzer?
Of is dat alleen van toepassing wanneer je vitamine C inwendig neemt?

Lijkt mij van wel, aangezien je de vit. C dan transdermaal (via de huid) opneemt. Dat is nog veel directer, want dit komt rechtstreeks in je bloed.

Mike

Ja, daar zat ik dus idd ook aan te denken. En dan direct na de douche aan ontbijt met vlees!
Zomaar een theorie van mij dat zoiets als dit wellicht ook een uitvinding is voor de wasmachine.

aangezien je de vit. C dan transdermaal (via de huid) opneemt. Dat is nog veel directer, want dit komt rechtstreeks in je bloed.

Misschien ook wel wat voor mij. Vitamine C supplementeren gaat niet goed. Wellicht is dit een optie.
Is dit echt een douchekop? En hoe lang doe je ongeveer met 1 staaf?

Het is idd een douchekop. Het patroon is geen staaf maar rond en zit in de douchekop, niet de stang. Afhankelijk van het gebruik doe je 2-3 maanden met 1 patroon.

Mike

Mike deze douchekop is dan toch hetzelfde als die van een paar jaar geleden met ook vitamine C patronen ?

Mike, door die aromatherapie die erin zit, krijg je geen vet haar? Want dan haak ik af.

Ik ga zo maar eens googlen, want wat natuurlijke aromatherapie nu weer in ? Allemaal weer extra geurtjes onder de douche erbij dan ?

Zonne

Ik ga zo maar eens googlen, want wat natuurlijke aromatherapie nu weer in ? Allemaal weer extra geurtjes onder de douche erbij dan ?

Je bent toch wel bekend met aromatherapie? Essentiële olie?

Hoezo extra? je kunt toch ook je eigen geur van douche producten weg laten dan?

Ik douche al zonder geurtjes .... Op de website staat erg weinig / niets over het aroma trouwens. Ik begreep citrus. In ieder geval fijner dan lavendel. Maar nog voor mensen met een gevoelige huid niet aan te raden

Volgens mij is Vitamine C sowieso al van citrus. Dus zou daar de geur vandaan kunnen komen?
Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen. En je kan altijd nog het heft in eigen handen nemen en verder kijken dan de Website alleen. Misschien een idee om de leverancier te bellen? Bovendien heb je het recht om een product terug te sturen als het niet voldoet aan de beschrijving.

Ik heb de leverancier reeds in 2016 gecontacteerd. Dit is wat hij me destijds schreef:

De producent vermeldt “The Aroma Vitamin C filter is made of essential oil, Vitamin C ingredients and distilled water. This filter successfully passed the safety testing of the FDA in de USA and is FDA registered”. Nu heb ik nog weer eens opnieuw proberen uit te zoeken wat de Vitamine C ingredients precies zijn. Ik kom niet verder dat het hier gaat om een combinatie van essential oil (wordt gewonnen uit citroen schillen) en ascorbinezuur. Ascorbinezuur is vitamine-C die o.a veel in supplementen wordt verwerkt.

Ik steek mijn hand in het vuur voor de oprechtheid van deze leverancier. Dit citaat doet nl. geen recht aan de moeite die hij heeft getroost om mij van een zo goed mogelijk antwoord te geven en de klantenservice die hij biedt.

Verder steek ik mijn hand in het vuur voor de huidvriendelijkheid van deze douche!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan