Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ssrdam,
Geweldige post geen speld tussen te krijgen en mag wat mij betreft ingelijst worden en naar het media park opgestuurd worden.

Hulde voor je samenvatting.

Beiroet is al eeuwenlang een belangrijke hotspot voor de drugsmokkel en mensenhandel. En meer recent de wapenhandel. Wapens voor drugs en zo .. De mossad is er erg actief. Need to say more ?

Het land heeft een rechtstreekse link met de vrijwel alle doofpotaffaires van de laatste 50 jaar. In belgie met de bende bijv.

Is het bij niemand opgekomen dat Lange Frans en Janet Ossebaard bewust deze ophef hebben gecreeerd zodat de media hier als een bok op een haverkist op konden springen en zo de Q-beweging makkelijk kan wegzetten als 'complotgekkies'? Ik heb die twee nooit vertrouwd.

Mike

Even een vraagje tussendoor, Mike, is mijn mailtje aangekomen of in de spam belandt?

Of het doelbewust is wat ze doen durf ik niet te zeggen.  Maar onvoorzichtig en ondoordacht is het zeker. Om die reden denk ik ook dat niet alles oké is voor the great awakening. Het kan averechts werken. Nu heb ik niet die hele video gezien maar ik kan me voorstellen dat mensen nog sceptischer worden. Zo is het ook met WR.

• 2e3ztap45lb8n39igzi8f084jaqg9bio.jpg
    Dit  lijkt verdacht veel op de Burgemeester van Amsterdam. Kunst...?

Satanische kunst. Allemaal dood normaal. Zeker bedacht door een vrouw 🙄

In Heal the world lees ik.dat zowel Lange Frans als Janet Ossebaard bijdragen aan 'ontwaking'. Feit is dat Fall Cabal van JO 50 miljoen views heeft en dat Lange Frans een mainstream publiek aan zich weet te binden.

Maar dat maakt hen ook verdacht.  JO heeft haar kaken permanent stijf op elkaar staan en komt erg uit de hoogte over. Lange Frans is op een andere manier vol van zichzelf, maar beiden worden gedreven door ego.

Ik vermoed dat hun agenda was om een zeer groot publiek op te bouwen en dan hun eindspel uit te spelen: niet de val van het cabal, maar van Q. Het zal ze niet lukken. Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike

Mike, je neemt me de woorden uit de mond. Net nog geschreven dat ik JO enorm uit de hoogte vind overkomen en zeer gespannen.

@ mike, vanaf het begin was mijn gevoel bij JO niet oké, net zoals ik de podcast met Lange Frans en JO ook niet oké vond. Dat had ik ergens op het forum al eerder gezegd maar daar heb je denk ik overheen gelezen. Slechte reclame is ook reclame werd er gezegd maar ik vind het meer zo dat‘wij’ als de wakkeren en Q belachelijk worden gemaakt en als complotgekkies worden gezien. Ik ben niet echt blij met die podcast. Ik vertrouw ze allebei niet.

ik heb de podcast hap snap gezien
Ik heb wel vragen, over bv die concierge of de wat was het? de kapitein van de groene draek? Waarom bleef hij dat werk doen, bijvoorbeeld?
Nu worden er dingen in de podcast aangestipt, maar lf vraagt nergens door. Waarom niet? Wat heeft die concierge bv gezien? Waarom bleef hij daar werken?

In het nh-dagblad stond er een heel artikel over die podcast.
Waarom? Om mensen te waarschuwen? Helpt dat? Of worden degene die hier door worden aangesproken niet juist nieuwsgieriger. Bij dat laatste kan het zelfs een white hat actie zijn om het in de krant te zetten.
Ik zie op twitter nogal eens de val van de cabal voorbij komen, dus heel veel mensen around the globe hebben hem gezien.
De vraag is, is ze oprecht of is ze de volgende alex jones? De onderbuik van Mike heeft vaak gelijk, dus ik zal hun voortaan met die argwaan bekijken om te zien of ze licht bevonden kunnen worden.

De onderbuik van Mike is aan het slinken omdat hij geen bier meer drinkt, maar laat je niet misleiden door de omvang want die onderbuik wordt alleen maar scherper!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan