Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Eminence grise Karel van Wolferen is, na jarenlang video’s gemaakt te hebben, terug in medialand. Zijn nieuwe weekblad Gezond Verstand zal eind september van start gaan en gaat over de agenda die in de huidige media alleen in bedekte termen ter sprake komt: over de agenda 2030, over de ‘transhuman’ agenda, over geopolitiek, over klimaat. Hierin wordt de fictie van de feiten gescheiden, het wensdenken van de realiteit.

Twitter-profiel van Lange Frans:

Ttpwjbmiqanomqptffslg30mn95782zbf.jpg

Symbolism will be their downfall. Oh, ik lig onder vuur. Snel even een anti-pedotweet eruit gooien:

Mike

Het is een vinger en met als tekst in die zon: 'lente equinox'. En die tovenaar kan ook duiden op zijn rapper carrière.

Ik zou zeggen schuif eens bij Frans en laat je verassen, of niet, maar dan wordt je gevoel bevestigd.

Hoe vaak laat jij je tekenen met een vinger tegen je slaap die er uitziet als een pistool? Hoe vaak laat jij je tekenen met een zonnekroon om je hoofd? De lente-equinox markeert het eind van de winter en dus verlichting - Illuminati? Tovenaar = magick (satanisch). Swirl = pedosymbool. Hoe groot is de kans dat al deze symbolen samenkomen in 1 afbeelding? En vanwaar de keus om je op deze manier te profileren? Geen enkele behoefte om aan te schuiven bij deze charlatan!

Mike

Eens met Mike! Als je bekend bent met deze materie, gebruik je de symbolen niet en zeker niet op deze manier.

Joost

Al die overtuigingen (en het wijzen met een vingertje): 'controlled opposition', mossad, charlatan, etc. zijn meestal gebaseerd op persoonlijke interpretaties en doen een afbreuk aan de boodschap. Het creëert verdeeldheid waarbij persoonlijke meningen en ego's meer wegen dan de waarheid boven tafel krijgen.

Het is niet persoonlijk naar jou bedoelt Mike, maar je ziet dit keer op keer op keer gebeuren zoals o.a. met WR. En als het zo hun doel is om complotten de kop in te drukken, dan lukt het ze aardig. Want al dat persoonlijke gedoe i.p.v. te feiten laten spreken, creëert een groot rookgordijn waar het licht maar moeilijk doorheen komt.

Symboliek zegt meer dan duizend woorden.

Ik moet toegeven dat ik nog nooit geluisterd heb naar LF of Ossenbaard, lukt me echt niet.

Joost

Die symbolen zijn wel vreemd ja. Maar die podcasts van hem zijn voor veel mensen wel een behoorlijke red pill... dus wat is volgens jullie dan het doel van Lange Frans? Tot nu toe zie ik geen poortwachter in hem zoals Alex Jones.

Kevin

Het gevaar met satanische symboliek is echter dat geen van deze symbolen daadwerkelijk hun oorsprong hebben in het Satanisme. Het zijn allemaal symbolen die een andere oorsprong hebben en door de jaren heen corrupt zijn gemaakt in Satanische rituelen.

Satanisme creëert niet zelf, maar corrumpeert alleen hetgeen dat al bestaat.

Dit maakt het lastig om oprechte klokkenluiders te onderscheiden van wolven in schaapskleren.

Die symbolen zijn wel vreemd ja. Maar die podcasts van hem zijn voor veel mensen wel een behoorlijke red pill… dus wat is volgens jullie dan het doel van Lange Frans? Tot nu toe zie ik geen poortwachter in hem zoals Alex Jones.
Het valt mij op dat de pedo-agenda gekaapt wordt door zeer radicale elementen binnen de alternatieve waarheidsbeweging. Wouter Raatgever, Micha Kat en op een wat meer toegankelijk niveau ook Lange Frans en Janet Ossebaard. De Deep State weet dat deze beerput hoe dan ook open gaat, maar als er nu schreeuwlelijken tussen zitten die niet of nauwelijks bewijs leveren voor hun beweringen stoot zowel het onderwerp zelf als de toonzetting veel mensen af. In dat opzicht zijn het dus wel degelijk poortwachters, want net als Alex Jones laten ze zien dat ze van het kaliber 'veel geschreeuw, weinig wol' zijn.

Mike

Het is niet persoonlijk naar jou bedoelt Mike, maar je ziet dit keer op keer op keer gebeuren zoals o.a. met WR. En als het zo hun doel is om complotten de kop in te drukken, dan lukt het ze aardig. Want al dat persoonlijke gedoe i.p.v. te feiten laten spreken, creëert een groot rookgordijn waar het licht maar moeilijk doorheen komt.
Nogmaals, ik gebruik deze term niet te pas en te onpas. Ik heb al geruime tijd een slecht gevoel bij LF en JO en heb dit ook nooit onder stoelen of banken gestoken. WR en MK vind ik gewoon enorme eikels, zij hoeven niet per se CO te zijn.

Mike

Je moet er niet aan twijfelen dat de deepstate intriganten het veld heeft ingestuurd om de waarheisbeweging te "corrumperen" zoals dat heet. Het is een oude en beproefde methode uit het boekje. Wat antifa op het terrein is doen deze lui achter hun pc.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan