Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Als de mensen hun aandacht verleggen naar onderliggende vetes zijn ze niet meer bezig met wat er echt toe doet, de waarheid naar boven halen. In die val mogen we dus niet trappen. Helaas is het een feit dat je het risico loopt dat op een dag je mensen achter je aan krijgt die je willen verbranden, door zich op jou als persoon te concentreren en leugens over jou de wereld insturen. Zo raakt de boodschap die je brengt ondergrsneeuwd en je geloofwaardigheid ook. Het is een risico dat we met zijn allen moeten nemen en iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij daartoe bereid is.

Dat klopt zeker Herr Sens, daar bestaat geen twijfel over. Maar in zo'n geval is bewijs het meest sterk, en blijft gevoel subjectief. Ik ben voor het eerst LF gaan kijken na zijn podcast met Sven Hulleman en deze podcast heeft mij ertoe gezet om meer van Sven Hulleman te bekijken, zo ook de laatste podcast (9/8) van Sven zelf (volgens mij nog niet gepost door Dorothé):

Als deze personen poortwachters zijn, dan zijn ze echt slecht bezig. De nuchtere en voorzichtige kijk van de arts die als gast bij de podcast aanwezig is: Herman van Nouhuys, heeft m.i. precies de juiste instelling om de 'gewone' slapende burger wakker te maken en zich in deze materie te laten verdiepen of in ieder geval argwaan tegen de staat te laten krijgen.

Zo raakt de boodschap die je brengt ondergrsneeuwd en je geloofwaardigheid ook

Dat is een cruciaal belangrijke opmerking.

Mi als de aanvallen gericht gaan worden op een persoon en de geloofwaardigheid komt ter sprake dan weet je dat wat iemand zegt houd snijdt.

Beeldvorming en framing heet dat geloof ik.

Het is aan een ieder om dat te herkennen en deze marionetten er uit te halen en aan de publieke schandpaal te nagelen.

Het valt mij op dat de pedo-agenda gekaapt wordt door zeer radicale elementen binnen de alternatieve waarheidsbeweging. Wouter Raatgever, Micha Kat en op een wat meer toegankelijk niveau ook Lange Frans en Janet Ossebaard. De Deep State weet dat deze beerput hoe dan ook open gaat, maar als er nu schreeuwlelijken tussen zitten die niet of nauwelijks bewijs leveren voor hun beweringen stoot zowel het onderwerp zelf als de toonzetting veel mensen af. In dat opzicht zijn het dus wel degelijk poortwachters, want net als Alex Jones laten ze zien dat ze van het kaliber ‘veel geschreeuw, weinig wol’ zijn.

Ik snap je nu. Het zouden poortwachters zijn zonder dat ze er zelf van bewust zijn. Kan me er iets bij voorstellen, want echt bewijs leveren ze idd niet. Aan de andere kan denk ik ook dat door Ossbaard en LF de informatie wel bij de mensen terecht komt, ook al is het negatieve aandacht. Een tactiek die Trump ook vaak genoeg inzet.

Wouter Raadgever ken ik niet, ik ben nog nooit op internet iets tegen gekomen van die man, behalve op dit forum dan... En van Micha word ik idd soms ook heel moe van... ookal heeft hij soms wel een goed punt.

Kevin

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/07/delphine-boel-reageert-voor-het-eerst-na-het-proces-ik-was-een/

Deze vrouw kwam op de lijst met terroristen omdat ze een rechtzaak begon om erkend te worden door haar vader voormalig koning van België. Maar ze kreeg gelijk van de rechter. Ik plaats dat hier omdat het dus een Complot tegen haar was met haar als terrorist te registreren.

Complotdenker

Haar eigen pa notabene. Hoewel die klucht de wenkbrauwen deed fronsen bij vele mensen, bleef het koningshuis oneindig veel krediet krijgen, net zoals bij jullie. En dat krediet mag je ook letterlijk nemen.

Mike,

Over dat account en die symboliek van LF, ja, dit ziende geef ik je wel gelijk.

Heel jammer dat ik dat niet kan aanvoelen. Ik heb al vaker je raad ingeroepen vanwege je bullshit-radar, dus ik geloof wel in je uitspraken. Daarom zit ik ook graag op het forum.

Goed, ik geef je op basis van die symboliek gelijk. Ik zal een volgende keer als hij een podcast heeft, eens kijken of ik dit ook kan voelen.

Dorothé

Ik hoorde laatst in een of andere video (vraag me niet meer welke, ik zie er te veel) dat intuitie/onderbuikgevoel een niet-begrepen onderdeel is van het mens-zijn, wetenschappelijk gezien. Er was echter wel 1 plausibele verklaring: het heeft met de pijnappelklier te maken. Bij de meesten van ons (80%) is deze verkalkt. Zou het kunnen dat ik tot de 20% behoor met geen verkalkte pijnappelklier?

Mike

@Mike , geen verkalkte pijnappelklier ? Kom dat door het Khannen water ? Ik drink altijd Spa blauw , ben geïnteresseerd in dat apparaat , wil jij mij de info sturen ? Gr Assie

Zie, krijg ik toch nog gelijk over dat water, hier ook spa blauw, nooit kraantjeswater.

Als ik kraantjeswater gebruik voor mijn planten komt er onmiddellijk een vuile witte aanslag op, gewoon van de kalk. Gezond kan dit niet echt zijn. Heb ook de indruk dat planten e4 slecht op reageren. Paar doden al gevallen. Ga zo snel m8gelijk naar regenton overstappen.

Er was echter wel 1 plausibele verklaring: het heeft met de pijnappelklier te maken. Bij de meesten van ons (80%) is deze verkalkt. Zou het kunnen dat ik tot de 20% behoor met geen verkalkte pijnappelklier?

Mike

Niet de wijsheid in pacht hebbende toch een mogelijk antwoord.

Wij als mensdom/mensheid vul wat je voor jouw van toepassing worden vanaf de wieg tot het graf wijsgemaakt/ge indoctrineerd dat je vooral moet vertrouwen/keuzes maken op science/autoriteit en daarmee zijn we verleerd te vertrouwen en keuzes te maken op onze intuitie/ons zelf.

Ook hier weer de oplossing buiten je zelf zoeken .... waar hebben we dat al eeuwen lang meer gehoord ...

Dat laatste heeft 100% zeker te maken met voeding en detox, maar ook mi met een stuk zelfvertrouwen nl het vertrouwen wat je buik, je gevoel, je intuitie geef het maar n naam je verteld.

Dat Mike is mogelijk bij jouw op een breder vlak beter in balans dan bij menig ander.

Blijf ons in ieder geval verrijken met je inzichten ongeacht onderwerp.

Dank voor het compliment, Joke. Astrid, ik mail je morgen even, goed? Wida, jouw email was in de spam terechtgekomen, ik zag hem vandaag. Ook jou mail ik morgen!

Mike

Ik had begrepen dat Spa Blauw heel weinig mineralen bevat omdat het gefilterd is. En ook de plasticdeeltjes van de fles lijken me ook niet gezond. Wat maakt Spa Blauw beter dan kraantjeswater?

Kevin

Het lage gehalte aan mineralen en het feit dat het nog enigszinds levend water is uit een bron. Kraantjeswater is energetisch b8jna morsdood. Je kan dat zichtbaar maken met speciale apparatuur bij het kristallisatiepunt. Lev3nd water geeft prachtige sneeuwkristallen, dood water chaos. Victor Schauberger was een wetenschapper die over de fysica achter levend water en de dynamieken in de natuur prachtige boeken geschreven heeft.

Tqo549k6cjeygjq5v9kxj4y0pq9vfaupb.jpg

Och, verkalken kan je ook symbolisch zien, net als het veranderen in een zoutpilaar (Genesis 19): Het stadsleven waar onderbuikgevoel en intuïtie ondergeschikt zijn gemaakt aan buitenproportioneel winstbejag, regeldrang en macht. Angst is portieken en stegen, verkrachtingen, berovingen, allemaal gratis bijgeleverd bij de groten stad. Het werkelijke wezen van de mens gedijt daar niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan