Controle vs. zelfredzaamheid/zelfdenkendheid

@ Pike

Opstoken? Waar slaat dat op?

Nee, Mike houdt van discussie en niet politiek correct zijn.

Niet alles is geraaskal wat erin staat

 
@ Mike,

Stoten onder de gordel heb ik je ook weleens op betrapt hoor.

En er zitten best wel stukjes in waar ik hartelijk om moest lachen

Alleen zal ik zelf nooit over iemand anders zijn gezinsleven beginnen, waar ik niks van afweet, alleen maar naar kan raden.

Ik zou het zeer zwak van je vinden als je fresh blokkeert. Je bent een echte man schrijf je steeds, dan moet je de discussie ook aangaan en niet blocken

Stukje over Engeland vind ik toch wel grappig ahahaha

 
Hij is al geblokkeerd. Dit heeft niets te maken met een echte man zijn. Als jij het verschil niet kunt zien tussen discussieren op het scherpst van de snede (wat ik nooit uit de weg ga) en dit soort 'proza', dan heb ik met je te doen. Lach zoveel als je wil, we zullen zien wie het laatst lacht.

Mike

 
Jammer Mike, dat je de confrontatie met flesh uit de weg gaat

Nu gebruik je je "macht tot het blokkeren "op een foutieve manier

En humor behoort tot het mens zijn.

Zelfspot ook.

 
Ik geloof niet dat ik als humorloos te boek sta en zelfspot heb ik meer dan genoeg. Wat jij hier echter demonstreert is leedvermaak en het zegt meer over jou dan over mij.

Mike

 
Beetje irritant, die forumclashes. Ik zie het als vervuiling van het forum. In de zin van: ergens nodeloos woorden aan vuil maken.

Gebruik dit forum gewoon waar het voor is: informatie verwerven, en vragen stellen. Doe er mee wat je wilt (je hoeft het er niet mee eens te zijn), maar ga niet eindeloos zeveren op de verschillende persoonlijkheden en stijlen die je tegenkomt. Energie en tijdverspilling, me dunkt.

Als je je irriteert aan iets of iemand: druk op het kruisje rechts bovenin (links voor de Apple gebruikers), sluit je computer af en ga lekker buiten in de zon zitten.

 
Leedvermaak is ook vermaak en ik heb het alleen maar over het stukje over Engeland, dat de meisjes aan de kant staan te applaudiseren

Dat is zeker leedvermaak en als je daar niet om kan lachen Mike heb je geen zelfspot

 
Henk dit is geen confrontatie meer, soms kun je beter iets laten rusten. Het valt me wel op dat jij toch dubbel bezig bent, je stookt iets op zonder dat jij dat door hebt. En dan maak jij je ervan af met, humor behoort tot mens zijn, zelfspot ook.

Heb jij wel door hoe er echt op de man gespeeld wordt door freshflesh, met zaken die er helemaal niet aan toe doen.

Wat betreft trainen met gewichten en zo meer ben ik het niet met Mike eens, en ga jij maar eens lopen in een heuvelland schap dan wil ik wel eens zien of jij geen stijve stramme spieren krijgt door melkzuur ophoping, daar hoef je niet over te lachen. Je wou toch mee naar Argentinie, nou binnen 5 minuten lig jij voor pampes aan de voet van de berg, zo zwaar is lopen op grotere hoogte.

En wat betreft de amdemhaling waar freshflesh het over had, ik gaf door dat wat Jenneke

ademhaling noemde geforceerd was, dat de natuurlijke ademhaling van beneden naar boven gaat.

 
Amancy

Quote:
Het valt me wel op dat jij toch dubbel bezig bent, je stookt iets op zonder dat jij dat door hebt


Jij schijnt me ook al te kennen merk ik, ik zit toch niet op een helderziende forum :D Ik heb alles door en ik stook niks op

Quote:
Heb jij wel door hoe er echt op de man gespeeld wordt door freshflesh, met zaken die er helemaal niet aan toe doen.


zie wat ik schreef : Alleen zal ik zelf nooit over iemand anders zijn gezinsleven beginnen, waar ik niks van afweet, alleen maar naar kan raden.

Recht op de man af mag toch trouwens, Dat heet wakker schudden, kijk maar eens terug op forum wat Mike tegen anderen soms wel eens zegt.

Quote:
en ga jij maar eens lopen in een heuvelland schap dan wil ik wel eens zien of jij geen stijve stramme spieren krijgt door melkzuur ophoping, daar hoef je niet over te lachen


Snap je de humor er niet van? Lees nog maar een keer dan

Quote:
Je wou toch mee naar Argentinie


Nooit een reactie op gehad.

Je hoeft Mike niet te verdedigen, dat kan hij zelf goed genoeg

Ik ben niet met Mike in discussie op persoonlijk vlak , maar over het hoe en waarom en de manier waarop

 
Je gebruikt je humor verkeerd want erachter zit bij jou leedvermaak. Je geniet ervan.

 
Ja humor is om te genieten he. Leedvermaak is prachtig toch. Als het achter de rug om gebeurt is het fout. Of zonder dat iemand erbij is of tegen een zwak iemand.

Maar recht op de man af is het heerlijk toch.

En dat is het mooiste wat er bestaat.

Ik sta op mijn werk bekend om mijn humor, die soms hard, soms confronterend, soms leedvermaak is. En dat al 30 jaar.

En om mijn aparte manier van denken over voeding en een leedvermaak dat ze dan hebben

Heerlijk toch

En wie kaatst moet de bal verwachten en dat kan ik ook goed.

 
Niet als het afkomstig is van iemand (freshflesh) die iemand anders wil beschadigen.

 
Je leest helaas niet goed he

Quote:
Leedvermaak is prachtig toch. Als het achter de rug om gebeurt is het fout. Of zonder dat iemand erbij is of tegen een zwak iemand.


En een sterk iemand, zoals Mike zich noemt, beschadigt daar niet door, dus waarom spring je zo in de bres.

Fresh wilde iets aan de kaak stellen, is heel wat anders dan beschadigen

 
Van de week toen je met al die gedichten aankwam, wilde ik je ook de toekomstige dichter des vaderlands noemen :-)

Is maar goed dat ik niet gedaan heb, want ik merk nu dat je niet goed weet wat verschil is tussen humor en beschadiging.

 
Henk,

Je laat je wel kennen, hoor. In je voorsteltopic schrijf je een maand geleden nog:

Quote:
Dit forum voelde goed aan omdat iedereen hier oprecht geïnteresseerd is en elkaar tips geven.

En Mike weet heel veel en legt goed uit en kan gelukkig goed Engels, wat ik niet perfect beheers en met Google translate zinnen krijg te zien, die me aan mezelf laat twijfelen of ik wel gezond eet

En hoe Mike reageert kan ik me goed in vinden omdat ik zelf ook altijd zo reageer.

En de interesse in wat er plaats vindt in de ("duistere ")wereld heeft ook mijn interesse.


Wat je nu vooral laat zien is inderdaad dubbelheid. Iets in jou wil helen, maar een ander deel van jou wil niet helen:

Quote:
Ik rook al heel lang. En dat is mijn doelstelling: voor mijn 50 e verjaardag stop ik ermee. Ik weet is superslecht, ook al rook ik additief vrije tabak.


Dit merk ik ook terug in je reacties. Enerzijds kom je zalvend over, anderzijds hanteer je het motto:

Quote:
Leedvermaak is ook vermaak


Los van jouw persoon merk ik dat we sinds het begin van 2013 wel degelijk in een soort stroomversnelling terecht zijn gekomen. Ik wist nooit wat ik moest denken over dat 21 december 2012-verhaal, maar ik kan niet anders dan constateren dat we qua bewustzijn een regelrechte splitsing der wegen meemaken, waarbij een tussenweg niet meer mogelijk is. Dit betreft mijzelf en ieder ander, niemand uitgezonderd. Daarom ook sprak dat artikel van Mike Adams mij zo aan en het zou mij niet verbazen als ook Mike Adams net zoveel aanhangers als tegenstanders kent.

Mike

 
Ik spring niet in de bres, ik zie alleen dat jij leest wat je zelf wilt zien.

Maar ja ieder zijn smaak, Henk hoop dat je vandaag weer zoveel humor hebt dat je niet door hebt waar het echt om gaat.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan