Coronavirus

Onderzoek gestart naar CDS en Covid19 https://mms-seminar.com/klinische-studie-chlordioxid-mms-gegen-covid-19-gestartet/

Gistermiddag in de Lange Hezelstraat in Nijmegen ook drukte als vanouds. Hier in Nijmegen zeggen we: FUCK de lockdown! Je kunt mensen niet zo lang binnen houden, zeker niet met zulk mooi weer...

Mike

Werkelijk ongelooflijk, zelfs in de krant hier stond een artikel over de 'javel' van Trump.
Er stond bij dat "Dettol" mensen aanraadt hun producten niet te drinken ..
*zucht*

Maakt niet uit. Trump heeft lichttherapie in 1 klap op de kaart gezet. Voorheen 'alternatief', binnenkort de gewoonste zaak van de wereld.

Mike

@mike, hier ook weer druk als vanouds. Ik moest wat boodschapjes doen voor mijn ouders in de Jumbo en klanten liepen gewoon dicht naast elkaar hoor. Zowel jong als oud, they don’t care anymore!

In de Morvan heb ik in de bijna 3 maanden die nu voorbij zijn 5 maal politie gezien waarvan 2 x tijdens de lockdown. Wat mij opvalt is dat de meerderheid zich keurig aan de richtlijnen houdt en meer en meer mondkapjes zijn gaan dragen. Elk half uur nog steeds de indringende corona spot. U bent waarschijnlijk ziek dus blijf binnen, dat is de boodschap nu al 6 weken lang en maandag om 13.00 uur beginnen we aan week 7

Om te reizen moet je een formulier uitprinten invullen en bij je houden, ... maar mijn printer doet het even niet en veel ouderen hebben zo'n ding nog niet eens. Mijn buurman 83 gebruikt nog niet eens een computer. Hij is wel goed op de hoogte van de politiek, ... anti Trump. Hoe zou dat komen ra, ra, ra

Vandaag en gisteren wel feest, ... het heeft 6 mm geregend vertelde de buurman. Vanmiddag ga ik met siliconenkit het plakband nalopen bij de tunnel kas want er waren plekken waar de regen niet in de dakgoot loopt. Ik kan me niet veroorloven een druppel te missen.

@Mike
Inderdaad, zoveel maakt het niet uit .. Het zaadje is geplant en de mensen zijn op de hoogte gebracht, door de MSM nog wel ! lol :-)

No offence, maar als Israel met de oplossing (dus oorzaak, als je de Hegeliaanse dialectiek volgt) komt, dan weet je het wel ..
Dr Lieber, iemand ?
De mossad-connectie met 9/11, iemand ?
De master of all false-flags ..

FD5-CEC75-3-C6-D-41-D2-90-BB-C287-E7-FE008-F.jpg

Ik hoorde vanochtend op de radio over nertsen die besmet zijn met Corona.
Die mevrouw zei dat het bekend is dat dit veel voorkomt bij nertsen.
Dierenartsen hebben al gewaarschuwd dat dieren Corona bij zich dragen. Dat is niks om je zorgen over te maken. Men heeft nu gewoon weer een excuus om het allemaal erger te maken en nog meer angst te zaaien. Overigens in een gebied waar Q koorts en varkenspest ook voor kwam. Het ligt aan de luchtvervuiling daar volgens sommigen. Over het feit dat Corona bij dieren gewoon aanwezig is zonder dat zij er ziek van worden hoor je ze niet.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3194773/Corona-nertsen-in-zelfde-gebied-als-varkenspest-en-Q-koorts-Dit-is-wel-heel-toevallig

Welke lichttherapie heeft Trump aanbevolen?
Bij ons in de kliniek bieden wij lichttherapie aan in deze vorm:
https://www.huidarts.com/huidbehandelingen/lichttherapie/

Dorothé

viel het jullie ook op dat toen Trump die opmerking maakte over die desinfectant hij zijn lachen inhield. Je zag de pret even schijnen in zijn ogen. Wie weet had hij wel de binnenpret dat licht als therapie een flinke bekendheid zou krijgen en dat de onnozele verraderlijke reporters dat voor hem zouden doen.
En wie weet zijn niet al die reporters op het slechte pad. Stel je bent reporter en je hebt inzicht gekregen en wil je leven beteren. Wat is dan de beste tactiek? Misschien wel Trump zo belachelijk maken dat mensen dat ongeloofwaardig gaan vinden. Hij maakt ook kwinkslagen met reporters. Misschien was Trump's binnenpretje wel, hier heb je hem jongen, muck me!
Het is maar een gedachte, ik weet niet hoe groot de vrijheid van de reporters zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan