Coronavirus

Verschrikkelijk, ik heb vrouwen in dienst gehad en ze waren alleen maar aan t bellen, halen privézaken en werk door elkaar en zijn continue beledigd.

Joost

Omdat je het er mee eens bent of oneens bent?

Haha, beide wel. Maar ik ken mijn eigen soort wel een beetje, er kunnen rare wezens tussen zitten ?

Dit bedoelde Trump echt: het was gewoon sarcastisch bedoeld! Joh dat snapten we al maar de media redeneert: "ja, maar hij had het kúnnen zeggen, toch? Het had gekund.

Als er een virus is wat al jaren lang de samenleving doet teisteren dan is het wel luisteren, maar dan ook echt luisteren dus tijd nemen en met je hoofd daar zijn waar je lijf is dat wil dus zeggen bij de persoon die tegenover je staat.

Wat zit er als ingrediënt in vaccins: Disinfectants

Bekijk de Tweet van Mike Bravo maar en dit artikel.
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-trump-disinfectant-idUSKCN2261N7

Inevitable noemt het 5D chess!

Een Nederlandse Qanon op twitter heeft het ook door. Formaldehyde is een ingrediënt dat in vaccins zit.

Nog even terugkomend op vrouwen, de personen waarmee ik dus discussies heb zijn allemaal vrouwen. En ook nog eens hoogopgeleide dames, die lijken nog wel erger joh! Je verwacht dan wel dat zulke personen zelf kunnen nadenken, maar in tegendeel!

Misschien waren de woorden van Trump een voorzetje tot grotere onthullingen m.b.t Tesla technologie.
https://vitalitymagazine.com/article/the-vital-light-of-nikola-tesla-healing-power-of-ultraviolet-light/amp/

Nog even terugkomend op vrouwen, de personen waarmee ik dus discussies heb zijn allemaal vrouwen. En ook nog eens hoogopgeleide dames, die lijken nog wel erger joh! Je verwacht dan wel dat zulke personen zelf kunnen nadenken, maar in tegendeel!

Vrouwen hebben twee instincten: een zorginstinct en een volginstinct. Als het puntje bij het paaltje komt is het laatste instinct groter dan het eerste. Dit komt omdat een vrouw haar zelfwaarde afmeet aan de buitenwereld en dus niet denkt of handelt vanuit innerlijke zekerheid en motivatie. Het ergste wat een vrouw kan overkomen is uitgestoten worden uit het collectief. En dus is haar motto: go along to get along.

Mike

Dit komt omdat een vrouw haar zelfwaarde afmeet aan de buitenwereld en dus niet denkt of handelt vanuit innerlijke zekerheid en motivatie.

Ja dit zie ik bij zoveel vrouwen, daarom zijn ze ook zo volgzaam in het volgen van wat pinokkio Roete zegt. En dan heb je nog de verwijfde mannen, die worstelen met hetzelfde. Hopeloos!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan