Coronavirus

Is de reden dat ze Rob Ellens uitnodigen, dat ze er niet meer omheen kunnen draaien? Even later in het programma kwam ook een revolutionaire stamceltherapie gebaseerd op eigen weefsel aanbod. Laatst nog heeft Zembla een uitzending over koninklijke constructies gepubliceerd. Zijn ze de regie aan het verliezen bij de publiek omroep, of hoe moet ik dit zien?

@colloquial,ik denk dat ze er niet onderuit komen. Op social media linken mensen de nos en vragen zich af waarom ze bijvoorbeeld niet berichten over de enorme protesten in Duitsland? Nos heeft online veel kritiek gekregen over het eenzijdig berichten van nieuws en door niet door de mand te vallen laten ze toch ook maar gedwongen de andere kant zien. Om nog betrouwbaar over te komen?
Andere optie, misschien heeft Q ze bij de ballen! Ik hoop op dat laatste?

Zomaar mijn eigen analyses hoor?

Ik heb niet gekeken omdat ik ervan uitging dat het wel weer de zelfde afslachting zou zijn als altijd bij de MSM.
Was het dus wel goed?
Dan is het jammer dat ik niet gekeken heb.

Dorothé

Ron Ellens had een goed verhaal, kon alles vertellen wat hij wilde. Het is aan de zombies wie te geloven

wat was nu ook alweer de link met hartaandoeningen met hydrochloroquin, ik deel petitie van Rob Elens op mijn tijdlijn, krijg ik gezeur van mensen met hartklachten is gevaarlijk, iemand een link voor mij?

Conclusions - In the largest reported cohort of COVID-19 patients to date treated with chloroquine/hydroxychloroquine {plus minus} azithromycin, no instances of TdP or arrhythmogenic death were reported. Although use of these medications resulted in QT prolongation, clinicians seldomly needed to discontinue therapy.

https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCEP.120.008662

Mike

Vanmiddag sprak ik een IC verpleegkundige. Deze dame wist toch wel te vertellen dat de media alles aandikt en de ic idd niet zo vol lag met patiënten dan wat de media zegt. Erger nog, ze hebben mensen die hartaandoeningen hadden geweigerd om te helpen ivm die hele Corona Pandemie. Ze zei ook dat de mensen die geholpen werden aan Corona toch wel dood zouden gaan. Over de mensen die met hartproblemen zaten word door de media niet gesproken. Kunne jullie dit nog bevatten? al dat Corona nieuws, er is niks anders meer. Geen terrorisme of wat ook. Ja die Corona is je reinste terrorisme, dat wel.

Overigens nog iets interessants. Hoorde op de radio dat mensen die mee wilden doen aan de Nijmeegse vierdaagse een deel van hun geld terug krijgen. Kosten waren 100 euro en ze krijgen 62 terug. Heel stomtoevallig dat de organisatie juist dit jaar het bedrag verhoogd heeft ivm met onvoorziene omstandigheden?  Hopelijk gaan die mensen op hun strepen staan om die volledige 100 euro terug te krijgen. Wat een ongelooflijke onzin is dit allemaal zeg.

<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.5em; padding: 0px; line-height: 1.5em; caret-color: #3a3a3a; color: #3a3a3a; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 15px;">Ze stoppen maar niet met die idioterie</p>

<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.5em; padding: 0px; line-height: 1.5em; caret-color: #3a3a3a; color: #3a3a3a; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 15px;"></p>

<div class="responsive-container" style="border: 0px; margin: 0px 0px 20px; padding: 0px; caret-color: #3a3a3a; color: #3a3a3a; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 15px;">

<p style="border: 0px; margin: 0px; padding: 0px; line-height: 1.5em;">Thermisch-scannende helmen bezorgd bij de Nederlandse regering</p>
Het begint echt een virtuele wereld te worden waar we in leven. Doodeng dit soort dingen.
</div>

Ik zie dat er aan de site gewerkt word. Ik wilde iets block quoten maar dat gaat dus duidelijk niet goed.

Ik reageerde op het bericht van Debsy over die helmen. Dat we inmiddels in een cyberwereld terecht komen en in moeten leven.

<span class="style-scope yt-formatted-string" dir="auto">In deze video ziet u Dr. Heiko Schöning die de bevolking van Duitsland, en wereldwijd, wil waarschuwen voor de desinformatie over COVID19. </span>

&feature=share&app=desktop

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan